Lumina se aprinde si il vad pe Alex stand in genunchi in fata mea.
-A-Alex..ce vrei sa faci?
-Copila mea, am trecut prin multe impreuna. Am vazut ca poti fi si un adult, nu doar un copil. M-ai ajutat la greu, m-ai facut fericit si inca ma faci. Si iti spun sincer ca m-am indragostit de nenumarate ori, dar numai si numai de tine. Nu vreau sa lungesc si vreau sa trec la subiect, chiar daca pentru a-ti multumi.. am nevoie de toata viata asa ca, vreau sa ti-o daruiesc. Vreau sa-ti fiu alaturi si la bine si la greu.. si vreau ca tu sa fii sotia mea..Deci vrei?Eu incerc sa-i raspund, intind mana si cu lacrimi in ochi zic.
-Da! As fii foarte fericita daca as fii sotia ta..te iubesc.
Alex se uita catre ceilalti care incep sa aplaude si unii chiar sa fluiere .
-A spus DA! *Apoi se ridica si ma saruta pe frunte apoi pe buze* Te iubesc, frumoasa mea.
Toata seara am dansat si am facut chiar si hora in tot restaurantul. Toti prietenii ne-au dat cadouri frumos impachetate, presupun ca Alex le-a spus sa aduca ceva sau cum.. Sauu asa se face, un mic gest dragut? :)) Ajungem la 4 dimineta acasa si ne bagam direct in pat. Dap, acum aveam camera noastra si dormeam in acelasi pat. Eu ma pun pe o parte si ma uit la inel; Alex se lipeste de mine si ma strange in brate fiind in spatele meu.
-Acum practic.. esti a mea.
-Dap, si ma bucur mult.-Alina, intoarce-te cu fata la mine.
*Ma intorc cu fata la el.*-Da?
-Ce draguta esti. *Imi ia fata in mainile lui si imi strange obrajii*-Alex, ma doare. *El imi ia obraji si buzele si mi le ciupeste.*
-Ah, doare. *Spun si il musc pe buza*
-Au! De ce ai facut asta?
-Ca sa vezi cum e.
-Dar eu nu te-am muscat *Rade*
Atunci incepe sa ma gadile si sa ma muste de gat lasand semne.-Aucii! *Alex imi acopera gura*
-Shh, se aude ceva in casa. *Sopteste*
-Ce? * Soptesc si ma imping in el dand patura peste mine*
-Ce fata aveai cand ti-am zis *Rade iar*
Ii dau o palma peste abdomen apoi scot capul din patura.-Tot o copila ai ramas, te ador.
-(Ii dau un sarut apoi ma intorc cu spatele la el) Noapte buna!
-Noapte buna!
Dimineata, m-am gandit sa cumpar niste flori si sa fac o gradinita aici, aproape de piscina.Dupa ce imi termin treaba, Alex vine la mine cu ceafeaua cu lapte de dimineta. Ne asezam pe balansoar si incepem sa povestim.
-Mai stii ca de la flori a inceput totul.. apoi la pervazul geamului a continuat? *Spun eu zambind, dar intristandu-ma putin*-Imi placea mult sa ne vedem la pervaz, apoi imi placea ca pot sa sar la tine in camera *Rade el apoi si eu*.
-Eu ma duc azi sa o vizitez pe mama, Mihai si tata.-Vrei sa vin si eu?
-Daca vrei, vii :)
Pe la ora 14:37 am decis sa merg cu Alex pana in oras, sa luam un pepene sau doi,suc, un Merci rosu pentru mama si un Merci albastru pentru tata. Ah da.. multe dulciuri pentru Mihai si o minge buna de fotbal, fiindca nu mai avea :)Cand am ajuns la casa unde am stat eu, care sincer arata mult mai bine ca inainte si avea o gradina superba cu multe flori frumoase, care aveau un miros imbietor de te facea sa le mananci.. la propriu..! :)) Am batut la usa si mama iese din casa, cand ma vede ii aparu' un zambet de..
Sincer nu e asa mare suspansul si sper sa va placa. Am scris totul cu litere ingrosate deoarece cred ca este un capitol foarte important.. In legatura cu cererea in casatorie zic eu.. :) Sper sa aibe copii si sa fac povestire si din perspectiva lor. Daca va plictisiti puteti sa-mi spuneti..o sa incerc cumva sa inchei cartea. P.s. scuze daca sunt greseli, Bye, bye! <3
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romance*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...