Telefonul începu sa-mi sune, nu puteam sa răspund. Nu mai voiam sa ma sărute, dădeam in pieptul lui cu micii mei pumni sperând ca o sa ma lase, dar nu. Dintr-o data se aude ușa, iar el se oprește. De pe hol se aude un strigat. *Alina?! Ești acasă?* era Andrei, fratele lui Alex..cred ca ma caută.
Criss ma da repede de pe masa si spune încet apăsat.
-Nu s-a întâmplat NIMIC!
-Bine, bine.. *Spun si eu încet*
Criss coboară scările si da nas in nas cu Andrei.
-Cine ești? *Întreabă Andrei nedumerit*
-Dar tu cine ești? *Întrebă Criss si mai nedumerit*
-El este noua mea bona. *Zic eu din spatele lui Cristian*
-Aha.. Alina, am venit pana la tine. Putem vorbii?
-Bine..haide. Zic eu pornind spre camera mea cu Andrei in urma mea.
Intram in camera si ma așez pe marginea patului.
-Ce s-a întâmplat? *spun mirata*
-Alina..Alex are mare nevoie de tine..este acum la spital *Spune trist.
-C-Ce?? cum s-a întâmplat?! Haidee la el! *Spun speriata*
-Vino, masina e la poarta.. *Spune trist*
Ne urcam amândoi in masina si pornim spre spital. Când ajungem Andrei ma duce de mana pana la camera lui Alex. Mie îmi dădeau lacrimile când am intrat si l-am văzut pe Alex întins in pat.
-Doamne..blegutule! Ce ai pățit?? *Spun plângând*
Alex isi ridica, capul si se uita abea zâmbind la mine, galben la fata.
-Alina..ai venit .. *Spune răgușit*
-Normal ca am venit! Spun si ma pun pe vine, lângă patul lui strângându-l de mana.
Un doctor intra pe ușă si se uita la mine.
-Sunteți ruda? Ceva? Daca nu sunteți, va rog sa ieșiți din încăpere.
-Sunt ...iubita lui! *spun hotarata*
-Numai bine.. Ar trebuii sa stați lângă el, sa încercați sa-l convingeți sa mănânce..de la asistenta nu vrea nimic. *Șoptește doctorul.*
-O sa încerc *șoptesc si eu*
Andrei si doctorul au iesit afara, pe masuta de langa pat era un bol cu mancare si un pahar cu apa.
Eu ma pun langa pat pe un scaun si iau in lingurita putina mancare. Il ajut pe Alex sa se ridice putin si ii zic calm.
-Haide, te rog frumos mananca..
-Nu imi este foame. *spune ragusit*
-Mananca.. Pentru mine. Spun si il sarut pe frunte.
El deschide gura si imi face semn sa ii dau de mancare. Eu bucuroasa incep sa-l hranesc ca un bebe 😂
Dupa ce termina tot bolul, il sarut si il invelesc.. El adoarme.
A doua zii adorm pe scaun cu capul pe patul lui. Aud niste pasi apoi usa. Intra doctorul si se uita ingrijorat la mine spunand:
-*...*
Vedeti in Cap urmator 😂😊
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romansa*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...