°°°CAP 13°°°

2.2K 120 18
                                    

M-am dus la mine in camera dupa ce am mai vorbit cu mama si am mai stat putin cu Miha. M-am asezat la birou si am zis sa-mi fac planul pentru maine..mai erau 2 saptamani si incepea scoala. M-am ridicat de la birou si am dat sa ma schimb. Dupa ce mi-am luat hainele de seara, il vad pe Alex la geamul lui cum se uita zambind la mine. "Oh nu..am uitat sa trag jaluzelele! ⊙︿⊙" spun speriata. Ma asez la pervaz si spun cu ochii mari.
-Nu ai vazut nimic.. Bine?
-Ehe! ¯\_(ツ)_/¯ *Spune cu un zambet inocent pe fata*
-Bine.. Noapte buna! Spun si ma intorc in pat.
-Noapte buna, Alina! Striga el din camera lui.
Am adormit gandindu-ma la Alex..
*Dimineața*
"Alina! Pss.. Trezeste-te!" aceste vorbe ma trezesc din somn, iar eu deschid ochii adormita.
-Mai lasa-ma 5 minute iubire!
-Hmm...imi place cum suna. Zambeste el si ma saruta pe frunte.
Eu deschid repede ochii si il vad stand aplecat, fata in fata cu mine.
-Aahh! Ce faci in camera mea?
-Am venit sa-ti zic ca mergem in oras. *Zambeste*
-Pai stai sa mananc..sa ma imbrac..sa ma spal pe fata..
-De mancat, mananci in oras. Dar du-te sa te speli si sa te schimbi.
Ma ridic somnoroasa si ciufulita din pat si ma indrept spre usa.
Intru in baie si imi fac rutina. Dupa 5 minute ies.
-Wow..ce rapida! Spune el facand cu ochiul. 😉
-Da, foarte.. 😂
Haide sa mergem.
Am mers iar la zilele orasului. Se pare ca tinea 3 zile. Eu eram tare fericita. Il tineam de mana si il trageam dupa mine ca un copil mic. Ne-am petrecut dupa-amiaza impreuna. Am ajuns acasa in jur de ora 9. Pe mama o vedeam din ce in ce mai trista, am zis sa am astazi o discutie cu ea.
-Um.. Mama? Vreau sa vorbim.
Ea se aseaza pe canapea parca extenuata..
-Spune draga mea. Schita un zambet.
-Ai nevoie de ceva? Vrei sa-mi spui ceva? Te simti bine? ... *Incep sa ii insir multe intrebari cu lacrimi in ochi*
-Draga mea.. Stii ca pe mine ca mama, ma doare ca nu aveti si un ... tata.. *Ofteaza*
-Da, stiu mama.. Tatal lui Criss e singur..nu te intelegi cu el? Macar sa vorbiti?
-Ah da.. Tatal lui Criss e foarte elegant si frumusel..
-Vrei sa-i invit pe la noi in seara asta?
-Of.. *Ofteaza lung si apasat* bine.
Deci maine o sa aveti un fel de intalnire. Pe Criss o sa-l duc la Miha in camera sa stea amândoi si tu stai de vorba cu el.
Urc scarile si ma schimb, de data asta in baie.
Ma duc la pervaz si o iau si pe Layla cu mine. O mangai si ii fac si cateva poze. La geamul lui Alex, apare Marius.
-Heya! L-ai vazut pe Alex?
-Hey!.. Nu. S-a intamplat ceva?
-Nu stiu..a zis ca vine acasa.
-Hmm.. Te ajut sa-l cauti?
-Da te rog..
Incerc sa-l sun dar nu raspunde
Chiar azi o sa incep sa fac continuarea. *Intalnirea dintre cei 4.* +++ ce a patit Alex? Unde e?.. *Totul in Capitolul urmator*
Scuze pentru greseli. Si stiu, e cam scurt fiindca l-am facut pe moment.. 😁❤.

Vecinul [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum