°°°CAP 3°°°

3.4K 154 8
                                    

*Aproape mi se închid ochii, il aștept de 7 minute..unde sa fie, a zis ca vine si el la geam repede..*
  Nu mai suportam sa aștept..vedeam ca nu mai intra in casa..unde o fii?  Cobor repede scările si ies afara in pantaloni scurți si tricou. Afara era destul de întuneric. Merg pana in mijlocul străzii si nici urma de el. Oftez si dau sa ma întorc spre casa mea, dar sunt oprita de o voce si de o mana care ma apuca strâns.
-Vai, vai..dar ce fata drăguță..nu i așa, bro? Si rade
-Oh da, ..e tare frumoasa..pare fata de casa. Spune acesta razand.
  Eu strig speriata si nervoasa.
-Lasati-ma in pace, ce aveti? Vreau sa plec acasa. Si il calc pe picior pe cel care ma tinea de mana. (Un baiat blond, ochii lui erau verzi si era foarte inalt)
-Ahh...dar e rea, nu mai da pustoaico sau te pleznesc! Tipa el la mine
-Nu mai tipa la mine ca acum una doua îți lipesc o palma! Tip si eu la el.
-Haha... Tu te iei de Andrei? Spune băiatul acela.
-Mama..dar cine e Andrei, de e așa tare? Spun eu uitându-ma serioasa la "Andrei"
Ei doi încep sa rada, iar eu tot serioasa raman.
-Nu serios? Cine esti tu? Spun eu tot serioasa.
  El îmi da drumul la mana.
-Ai mult tupeu.. Îmi place de tine.
-Da bine, eu am plecat.
-Nu serios..scuze, ești înțepată si-mi place mult
-Eu nu sunt așa cu adevărat..sunt așa doar când vreau sa ma apar.. Sunt foarte timida.
-Ești drăguță oricum. Spune celalalt
-Aha, mersi. Eu am plecat ACASĂ. Si arat spre casa mea.
-Eu si cu el *Si arata spre celalalt baiat care avea parul castaniu si ochii negri* stam acolo. Si arata spre casa lui Alex.
  Eu fac ochii mari si spun mirata.
-Sunteți frații lui Alex?
-Ba..de unde știe ea de Alex? Spune băiatul de lângă Andrei către Andrei.
-Cat de multe știi? Spune Andrei apropiindu-se de mine.
-Meh.. Eu am plecat, pa.
Am intrat in casa si ma duc repede in camera mea. Ma duc la geam si il vad pe Alex la el la geam cum dormea pe pervaz.
*Oare a adormit așteptându-ma?* îmi zic in gând.  Ma pun si eu pe pervaz, ma învelesc si adorm uitându-ma la Alex.

  *Discuție intre Andrei si fratele
                        lui*
-Marius, haide sa il întrebăm pe Alex de unde il știe fata..
-Bine ma.. Hai la el.
Amândoi intra in camera si il vad la geam dormind.
-Ba..Alexe..trezirea.. Il impinge Andrei pe Alex, pentru a se trezii.
El se trezii si răgușit spune nervos
-Ce naiba vreți ma, la ora asta?
-Ne-am luat de o fata in seara asta si când i-am arătat unde stam ne-a zis
*Ori sunteți frații lui Alex?* Spune Andrei încercând sa faca vocea Alinei.
-Sunteți prosti! V-ați luat de Alina? Se ridica Alex nervos si ii ia pe amândoi de guler cu o mana.
-E tare frumoasa.. Si foarte înțepată. Spune Andrei
-Ba! E a mea! Îmi place mult de ea.. E copila mea.. O ador..
-Bine ma.. Dar sa știi ca e tare rea, are putin gura mare.. Zise Marius zâmbind.
-Cu mine este tare timida... Poate a vrut sa se apere. Alex ii împinge pe cei doi afara din camera. Hai valea..vreau sa ma culc..

          *Discuție încheiată*

  Ma trezesc fara sa vreau si adormita ma duc pana in bucătărie, ma uit la ceas *05:34" afara e inca putin întuneric stiu ca se făcea zi pe la 06:30. Ma așez frumos pe un scaun si îmi iau telefonul, pornesc datele si intru pe Messenger. Alex era on.
  *Sa-i dau mesaj?...nuu, după par disperata.. Il las pe el..dap, il las pe el sa îmi dea..* spun calmă in mintea mea. Peste 6 minute îmi zic *Nu o sa-mi dea mesaj, sunt doar o puștoaică care are minte de copil de 10 ani.. Of..* nu-mi zic bine asta si primesc un mesaj.

(Fac aici o mica paranteza..pe Alex il avea la prieteni din Cap 1, doar ca nu am mai zis 😅)

*Discuție cu Alex prin mesaje*

-Pui mic..nu te-ai culcat?😕
-Am dormit pana acum, m-am trezit fara sa vreau. Tu de ce ești on? Unde ești?
-A..pai, la club.. Ma cam doare capul, am băut si nu pot sa ma duc așa acasă..
-Um...nu vrei sa vii la mine? Poti dormi pe pervazul geamului meu..dar stai sa o întreb pe mama.
-Sigur? ..a bine.
    *Ma duc in bucătărie, se făcu' 06:01 deci mama trebuie sa fie acolo. O vad cum făcea mâncare*
-Mama...pot sa il aduc pe Alex in seara asta la mine? Are o problema si vrea ca eu sa stau cu el..te rog ai încredere. Zic eu foarte repede.
-Ori este iubitul tau? Spune ea si zâmbește..mi-ar parea bine daca ai fii cu el, pare băiat bun.
-Nu mama...dar îmi place putin de Alex.. Si roșesc.
-Bine..poti sa-l aduci, dar vezi ca Mihai doarme si daca aude vocea ta se trezește instant.
-Mersi, ești cea mai buna mama. Spun eu si o iau in brațe.
-A da.. Alina..trebuie sa-ti zic ceva.. trebuie sa ma duc la o ruda cam o luna, are nevoie de ingrijiri, o sa-i fiu un fel de bona.. Il iau si pe Miha cu mine..tie ti-am angajat o bona..
-Mama! Nu vreau bona..nu sunt cam mare pentru asta?
-Draga mea..tu anii ii ai..dar o sa fii singura in ditamai casa si ai minte de copil.. Nu te pot lasă..Chiar azi trebuie sa fac bagajele si diseară la 18:00 vine sa ma ia un var.. Ai grija de casa
...si de tine..
-Dar mama...
-Nimic! Spune mama apăsat.
  Eu ii dau mesaj lui Alex
*-Haide la mine
-Sunt la usa..😅*
Eu ma duc repede la ușa si il vad pe Alex.
-Hai repede..intra..
Mergem in camera mea si el se aseaza pe un colt al pervazului.
Eu ma duc langa el..la o distanta mai măricică si zic trista.
-Mama vrea sa-mi angajeze bona..ea trebuie sa plece la o ruda..
-Ah.. De abea aștept sa vad bona..sigur e o băbuță surda si somnoroasa..
-Nu stiu...așa sper.
El vine către mine si îmi pune o mana pe mijloc.
-Ahh! Acum te uiți la mine. Si zâmbește lipindu-mi corpul de al lui.
-Parca ziceai ca ai băut..nu mirosi a băutură. Spun eu zâmbind.
-Poate, doar am vrut sa stau cu tine..spune el si ma ia in brațe băgând năsucul la gatul meu.
Dintr-o îmbrățișare, el începe sa ma sărute pe gat ușor.
Eu il împing încet zicând
-Ce vrei sa faci?
-Vreau sa te fac sa.. te simti bine. Si da sa ma sărute.
Eu simțeam ca acea înghețată de vanilie, se topește încet..*cred ca totuși a băut..sau așa e el de obicei?*
                ">>>>>>>>>>"
Oare ce se va întâmpla? Se vor săruta cei doi in Capitolul 4? Așteptați pana maine si veți afla! ❤😄

Vecinul [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum