Locul asta e liber? *Intreb eu aratand spre un scaun de langa ea*
-Um..da, de ce?
-Eu si cu un prieten, cred ca il sti, *Arat spre Mihai* am vrea sa stam cu tine la masa. Putem?
-Dap.
Atunci Alexandra se uita in spate spre Miha, si ii zambeste. "Bun inceput" imi zic in minte. Mihai vine si el si ne asezam langa Alexandra.
-Deci..cati ani ai? *Intreb eu vazand ca cei doi nu scot un sunet*
-16 si cred ca deja imi stii numele. *Zambeste*
-Da, Alexandra *Zambesc*
-Ma duc pana la baie.. ma scuzati! *Spun incercand sa-i las putin singuri*
-Bine bro. *Spune Mihai zambind**Mihai Pov*
Imi este atat de rusine, dar sincer nu stiu de ce; de obicei ma bag in seama cu fetele si tin discutii lungi, dar Alexandra e speciala. Ea sincer mi-a pus capac la toata "cariera mea de bad boy" pe care am avut-o in liceu. "Oh, se uita la mine zambind..ce ma fac?" Era o mare agitatie in capul meu, dar am zis sa sparg cruda tacere si sa-i vorbesc.
-Alexandra, tu vezi ceva bun la mine?
-Esti tu "rau", dar ai un suflet foarte bun. *Zambeste dulce*-Esti super draguta.
-Cred ca mi-am dat seama ce a-ti vrut sa faceti.
-Ti-ai dat seama?..aaa, adica ce?-Voi pur si simplu a-ti venit la restaurant, dar m-ati vazut aici. Tie iti place de mine asa ca nu ai vrut sa intri; prietenul tau care s-a dus acum la baie a venit si s-a bagat in vorba pentru a obtine locurile astea doua de langa mine. Iar acum s-a dus la baie ca sa ne lase putin singuri. Am dreptate?
-(Eu fac ochii mari) Cum..ai..ghicit?
-Instinct de fata. *Zambeste apoi s-a dat mai aproape cu scaunul de mine* Deci tie iti place de mine?
-Dap. *Spun rosind putin*
-Si mie de tine..*Roseste foarte tare*Atunci simt ca incet, incet imi recapat stilul de bad boy, dar de data asta un bad boy dragastos din cauza ei.
-Hai sa ne plimbam prin parc.
-Acum seara? Dar e frig si in plus nu pot merge seara singura pana acasa.
-De duc eu acasa.
-Oh, bine.Mai intai ii las un mesaj pe telefon lui Alex. "Bro! Am vorbit cu ea si am decis sa ne plimbam prin parc, mersi de tot ajutorul oferit :))" O iau de mana si pornim catre parc. Se facu seara iar ei ii era frig, eu inca o tineam de mana. Am decis sa-i dau geaca mea si sa o strang dupa in brate.
Asta e Alexandra :) eu zic ca isi merita anisorii. Chiar arata de 16.
Hey! Un nou capitol :) P.s. scuze pentru greseli. Sper sa se potriveasca cu Miha al nostru ^3^
Maine un capitol nou fiindca astazi nu prea am timp. :)) Pupici! Bye! <3
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romansa*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...