°°°CAP 1°°°

5.3K 242 20
                                    

Um...ați auzit vreodată de acea fata pe nume Alina, acea fata timida..care nu a știut niciodată cum e sa aibă primul sărut..sau cum e sa aibă primul prieten..sau o șansă la o viață normala..? Nu ? Pai eu sunt...
Ma numesc Alina, am 17 ani si după mine sunt cea mai timida fata de la mine din oraș, cel putin așa cred.. am parul blond si ochii albăstrii-cenușii.. Locuiesc cu mama mea, Elena si mai am un frate de 16 ani, foarte enervant, dar il iubesc.. Tatăl meu a plecat de lângă noi atunci când eu aveam 8 ani, ne-a fost greu..dar viața merge înainte.
*Ma gândesc câteodată daca din cauza ca el nu mai este..eu m-am închis in mine?..*
Din fericire ne-am mutat într-un oraș nou, nu regret..nu aveam nici macar un prieten acolo unde stăteam înainte.. Doar pe fratele meu..Mihai si pe mama mea, a da.. Si micuța mea pisica alba cu ochii albăstrii pe nume Layla. Ajungem la noua noastră casa "Hmm...arata decent" îmi zic eu in minte. Mama se apropie de mine si ma bate ușor pe umar.
-Draga mea, îți place casa? Avem gradina.. Copaci.. Flori.. Exact ce-ti place tie.
-Da mama, îmi place mult.. Spun eu cu un mic zâmbet.
Am intrat in casa si am început sa despachetam, desigur după ce toți muncitorii ne-au adus cutiile.

*După 4 ore de despachetat si aranjat *
*Ora 13:16*

-Mama, eu ma duc in gradina sa plantez florile pe care le-am cumpărat.
-Bine draga mea.
-Ai nevoie de ajutor? Spune Mihai.
-Oh, nu.. De tine am eu nevoie. Trebuie sa aranjam casa.
-Ok. *Pleca spre mama.
Am plecat afara si ma apuc imediat de treaba. Stau câteva minute apoi zăresc la casa de peste drum..adică vila.. Un băiat care stătea in curtea aceleia pe balansoar si ma sorbea din priviri. Eu nu ma uit la el.. Eram prea timida, casele erau foarte apropiate si puteam sa i zăresc ochii.. De un albastru intens..lucioși ca un diamant. Las repede privirea in jos si roșesc. Îmi vad de treaba mea, dar peste nici 2 minute din spatele meu aud.
-Buna, ești noua in cartierul asta?
Era băiatul acela..Doamne cat de înalt si frumos era..😍 Pe lângă el eram o piticanie.. Eu ii răspund roșie la fata.
-Da, astăzi m-am mutat aici..
El se uita in jos la mine.
-Facem cunoștință? Mie unul mi-ar placea.
-Um.. Pai.. Zic de acum ca sunt foarte timida..
-Atunci încep eu.. Ma cheamă Alex, am 18 ani si locuiesc in casa de alaturi cu mama, tata, o sora si 2 frați.
-Eu sunt Alina, am 17 ani, sunt foarte timida..locuiesc cu mama, fratele meu mai mic si o pisicuță pe nume Layla..
-Incantat! Ma bucur ca am o vecina noua.. Chiar as vrea sa ne înțelegem bine..
-In...Incantata si eu.. Da.. Sper

">>>>>>"

Vecinul [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum