°°°Capitolul 46°°°

1.5K 85 25
                                    

Dupa multe pregatiri, era totul gata. Veni si ziua nuntii, eu eram foarte emotionata si abia ma tineam pe picioare. Doua fete si cu mama, ma imbracau in rochie si imi mai aranjau parul. Livia, Alexandra si Daniele' imi erau domnisoare de onoare, iar Cristian, Claudiu si Mihai ii erau cavaleri de onoare lui Alex. Venise momentul, am iesit pe usa tinandu-l de brat pe tatal meu. Imi batea inima foarte tare, ma indreptam spre Alex, iar in fata mea erau doua fetite mici care aruncau petale de trandafir rosu.
Ajung in sfarsit langa Alex, el ma priveste cu un zambet cald, iar eu aproape plangeam de bucurie. Dupa cateva vorbe spuse de Preot, intreaba.
-Frumoasa domnisoara, doresti sa-i fii la bine si la rau, lui ******* Alexandru?
Eu cu inima batand ca nebuna, am spus cu voce balbaita.
-D-Da!
Apoi il vad pe Alex cum se uita zambind la mine dulce. Preotul acum se uita la Alex.
-******* Alexandru, doresti sa fii la bine si la rau alaturi de ****** Alina-Maria?
Alex se uita iar la mine si eu la el, amandoi zambind larg.
-Da! *Apoi eu ma imbujorez*
-Cu puterea, cu care am fost investit.. Va declar sot si sotie. Poti saruta mireasa! (Nu stiu sigur daca asa se spunea.. 😂)
Alex imi da voalul la o parte si imi ia fata in palmele lui calde, ma saruta pe frunte lung apoi pe buze.
Petrecerea se muta in interior.
Dupa o seara de dans si toate nebuniile, eu si cu Alex mergem intr-o camera. Iar cum intram, Alex ma si ia in brate.
-Gataa! Esti doar a mea! 💖te iubesc pitico!
-Si eu, copil mic..
Imi dau rochia de mireasa jos si raman in.. (uitasi cum se cheama alea de pe sub.. La rochie 😫😂)
Alex ma ia in brate si ma ridica, ma saruta lung apoi ma pune usor pe pat.. Si dap, s-a intamplat.. Va las pe voi sa va imaginati mai departe. 😅

Poza e putin vulgara.. Dar eh.. 😅😂
Dimineata inca era muzica jos, lumea era obosita dar inca treaza. Eu am luat o alta rochie pe mine, iar Alex si-a luat costumul. Cand am coborat scarile, toata lumea incepe sa ne aplaude.
-Hopa, ce a-ti facut mai nebunilor? *Spune Livia soptind catre mine*
-Eh.. Ce se face.. *Spune Alex razand*
Eu si cu Alex mergem acasa dupa ce toti pleaca..ajungem acasa si amandoi fericiti, mergem sus.. Sa dormim 😂 eram obositi rau..

Iar capitol scurt.. Nu prea mai inspiratie si timp sa ma pot gandi, in fine.. Tot incerc sa scriu si maine.. Chiar daca nu prea am timp. Va pupacesc!    Uitati si marea nunta asteptata cred ca de multi..P.s. Scuze pentru greseli, Bye! ♥

Vecinul [Vol. 1]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum