Asta e Black inainte sa.. (Asta e sigur ciobonesc)
-Aveam 13-14 ani, ma plimbam prin padure si dau peste 3 catelusi intr-o mica scorbura facuta intr-un copac batran. Mai eram inca cu doi baieti si am zis sa luam unul fiecare. primul prieten a luat unul alb, frumos, parea sanatos. Al doilea a luat unul alb cu negru, si ala arata bine; era curat, parea sanatos si o dantura buna. A mai ramas eu sa iau ultimul catelus. Ultimul era colorat, avea alb, maro si negru; dar era foarte murdar si mult mai mic ca ceilalti. Am zis totusi sa il iau si daca nu e nimic de el, il dau cuiva sau il duc la adapost. L-am adus frumos acasa, l-am spalat bine de tot, i-am dat apa si mancare si a doua zi, am vazut ca am cel mai frumos caine.
Era foarte destept, imi aducea prosopul cand trebuia sa fac baie, papucii dimineata, si multe altele. Dupa o saptamana se facu-se inca o data cat canapeaua. A trebuit sa ma chinui cu Andrei sa fac o cusca spatioasa afara. Seara mergeam cu el pe plaja si alergam, imi e dor.. *Alex se intrista*-Si cum l-ai pierdut? *Indreb cu lacrimi in ochi*
-Inainte cu o saptamana sau doua pana sa vii tu, am plecat la munte cu cativa prieteni. Si ca ingrijitoare non-stop, am lasat o femeie destul de in varsta. Si acea femeie, stiind bine ca e filmata tot timpul, in fiecare dimineata in apa cainelui punea si o picatura de otrava.. *Ii curse o lacrima pe obrazul lui cald*
Nu l-am mai lasat sa-mi povesteasca fiindca era deja prea atins de acest subiect, dar am decis sa fac ceva. Am mers afara si am luat cainele; am urcat pe scari in camera lui Alex.
-Vrei sa-l tii putin in brate? *Intreb eu avand catelusul in maini*-Cred..
-Haide mai, a fost un catel bun dar trebuie sa treci peste.*Pe usa intra doamna B*
Acesta era catelusul gasit de Alina. (ciobanesc, daca nu ma insel)
-Ce faceti copii?
-Ii aratam lui Alex ca noul catel poate sa fie foarte jucaus.
-Ce frumos e! *Spune mama mangaindu-l*
-E..dragut *zambeste Alex*
Doamna B imi face cu ochiul zambind.-Haideti la masa, Marius si Andrei deja sunt acolo.
-Bine mama. *Spune Alex zambind*-Bine, venim acum.
*Doamna B iese pe usa*
-Il lasam aici singur? *Intreaba Alex*
-Vad ca ai inceput sa tii la el.. *Zic fericita* hai ca il luam jos cu noi.Am mers la masa si am mancat. Cand ne-am intors in camera, Alex tot smotocea cainele.
-Pe mine nu ma mai bagi in seama? *Rad*
-Ah, vino in pat *Spune acesta fericit*-Lasa puiule.
Vreau sa ies pe usa, dar alex ma apuca cu mainile de mijloc.
-Unde pleci?
-Am vrut sa te las sa stai cu catelusul
-Hai in pat sa-i gasim un nume. *Zambeste*Ne intindem in pat.
-Parca ai zis ca nu-l pastram, de ce vrei sa-i dai nume? *Intreb mirata*
-Fiindca de la noi nu mai pleaca. *Spune Alex zambind*-Yee :) *Il iau in brate*
-Ok, deci.. m-am gandit la un nume. Ce zici de Terror?
-Dar nu cred ca o sa fie un caine rau..
-Atunci spune tu unul
-Uzzi.. *rad*-Nici asa *rade*
-Hm.. Cred ca stiu cum o sa-l cheme! *Spun fericita sarind din pat*
-Cum? *Intreba Alex mirat*
-Numele lui va fi..
Hey! Nu e mare suspansul si sincer m-am gandit la un nume care imi place foarte mult. Ador cainii astia. Maine sau chiar POATE in seara asta voi pune iar un capitol. A inceput sa-mi placa sa scriu pe laptop, fiindca scriu destul de repede la taste. P.s. scuze daca sunt greseli. Va ador! Bye! <3 Nu promit ca mai postez azi, dar promit ca incerc macar sa scriu :)
CITEȘTI
Vecinul [Vol. 1]
Romance*Este vorba despre o fata pe nume Alina care se muta in alt oras impreuna cu mama, un frate pe nume Mihai si o pisicuta alba cu ochi albastrii pe nume Layla. Alina se indragosteste inebuneste cam din primul Cap de un baiat pe care abea il cunoaste "...