Гледната точка на Тае
От тази зловеща усмивка ме побиваха тръпки.Влязох вътре,а охранаха бавно се отдалечаваше.Ох,страхливци сме всички до един.Какво толкова имаше в това момче,че всички да бягат с писъци от него.
-Е,здравей Техьонг,липсваше ми,беше ми самотно без теб-погледна ме в очите и кръстоса елегантно краката си,а усмивката му бе на показ.
-О,не се прави,знам че при първа възможност би ме убил като нищо-завъртях очите си.
-Ооо,някой май е станал oт болничното легло с гъза нагоре,или не ти стигна един юмрук в лицето-засмя се той.
-Ако си мислиш,че ще ме изплашиш,Хах,сгрешил си,вече няма да се страхувам от теб-казах аз,криейки лекия страх,слагайки си желязната маска на лицето.
-О,миличък повярвай,трябва да те е страх-той стана и тръгна към мен,но аз не дадох ход назад както той очакваше-ммм,като не бягаш е още по-лесно и интересно-засмя се той.
-И какво ще ми направиш,м?-попитах аз.
-Хах,добре,изненада ме,други на твое място биха се опитали дори през вратата да минат,за да са далеч от мен...различен си...харесва ми-заръкопляска той и се върна на леглото,настанявайки се удобно.
-Защо още стърчиш там,поне седни-каза той и се засмя.
Не казах нищо,просто тръгнах към моето легло и седнах.Замислих се за това колко лесно си спечелих уважението от...даже не знам какво е вършил.
-Ам...ДжънгКук...-започнах аз.
-Викай ми Куки или Кук-усмихнах се-та,какво има?
-Защо си тук?-попитах аз.
Той мигновенно се изправи от мястото си в седнало положение и ме погледна сериозно.
-Наистина ли искаш да знаеш?-попита той.
-Ще сме заедно дълго време,така че...-казах аз.
-Няма как да обясня точно,имам различни тактики и мога да ти изредя доста неща които ще те преследват после в сънищата ти-каза той-не че имам против да ме сънуваш-намигна ми той-но не искам да ме събуваш като убиец-засмя се той.
-Каквото и да кажеш и правиш няма да влезеш в моите сънища-казах аз и си лепнах фалшива усмивка.
-Ммм,ще видим-подсмихна се той като се обърна на другата страна.
-Хей,нали щеше да ми кажеш какво си правил-казах аз.
-И това ще стане-каза той.
-Но...
-Лека ноощ-каза той.
Останах леко разочарован и просто легнах и затворих очи,мислейки за следващия ден...с него...••••••••••••••••••••
Ем Даа,малко забравих да ъпдейтна вчера,ама кой чака тая шитня иначе😂😂❤️❤️
YOU ARE READING
Fall in trap
Fanfiction19 годишния Ким Техьонг попада неволно в затвора в течение на обстоятелствата.Но той дори и не подозира какво го чака там,или по-скоро кой. Един от най-опасните затворници там,изолиран от край време в килията си,Джеон ДжънгКук,един 18 годишен тийней...