1️⃣9️⃣

900 119 47
                                    

Хвърлих писмото и на бегом тръгнах към колата. Влязох и потеглих без да чувам гласа на Джей. Той просто отекваше от звука на двигателя.
-КИМ ТЕХЬОНГ, ОБЯСНИ МИ!-изкрещя с цяло гърло тя, изкарвайки ме от мислите ми.
-Мин, ще трябва да останеш при вашите за известно време-прошепнах аз.
-Н-но, защо?!-попита тя.
-Защото е опасно да останеш в тази къща.
-Добре, ами ти?
-Аз ще се оправя, няма да ми стане нищо-едва се усмихнах аз, знаейки че дефакто може и да не оцелея.
-Сигурен ли си? Не искам да те изгубя-тя хвана ръката ми.
-Сигурен съм-казах аз и преплетох пръстите ни.

През целия път не се пуснахме. Едва се разделихме, когато я оставях пред тях.

Вече си бях у дома и се чудех какво ще последва. Нямаше смисъл да бягам. Където и да отида той щеше да ме намери. Отпих от чашата си с уиски, която сигурно вече ми беше трета. Неусетно съм потънал в дълбок сън.

Гледна точка неутрал

ДжънгКук стоеше и го гледаше. Само това... друго не му позволяваше тялото. Искаше още сега да го прегърне, да го целуне...но не можеше, не намираше смисъл. Нямаше да е това, което иска. Започна да се приближава бавно, докато не спираше да се взира в Техьонг. Лампата до фотьойла, на който стоеше Тае, огряваше лицето му, давайки на Кук още по-хубава гледка към него. Беше съвършен, неземен, нереален.
Ръката му мина по бузата на Тае, галейки го нежно. Взе чашата от ръката му и я постви на стъклената масичка. Изгаси лампата, но все още стоеше и го гледаше. Спомените им заедно преобладаваха в мислите му. Спомени за кафевите му и дълбоки очи, блестящата кафява коса, за пухкавите розови устни, придобиващи кърваво червен цвят, когато ги докоснеш.
~Какво ми причиняваш?~запита се Кук, оставяйки стандартния плик с посланията си.

Гледна точка Техьонг

Събудих се и разтърках сънено очи, поглеждайки към часовника. Беше 03:48. Огледах се и видях писмо. Хванах го и го отворих, започвайки да чета. След всяка една дума бях все по-шокиран и по-шокиран...
Той е бил тук...

••••••••••••••••••••••••••

Хелоууу,там,има си причини тази и следващите 2 или 3 глави да са кратки,ама...такова е😂😂😂пак ще ме обичате.
Дано ви е харесала и тази глава💖💖💖💖💖💖💖
Няма как да не,TheLonelyEllie както винаги си върши работата идеално💗💗💗💗💗

Fall in trapNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ