2️⃣4️⃣

1K 115 73
                                    

Гледна точка Куки

Вече всичко беше планирано. Чаках Мин в близост до бара, в който беше Тае. Не исках да правя това, но друго не ми оставаше. Бях взел наркотик от мой стар приятел. Трябваше да го сложим в питието му. Това щеше да е трудно, но знаех, че онази курва ще намери начин.
-ДжънгКукии~ като говорим за курви - Всичко готово ли е?
-Да, само трябва да му сипеш това в питието и няма да помни нищо от тази вечер.
-Ясно, но как да го сложа? - попита тя.
-Хах, курва като теб все ще измисли нещо - засмях се аз.
-Я да внимаваш с думите - процеди през зъби тя.
-Хайде върви, че може да ни види.
Тя се завъртя елегантно, поне се опита де, мятайки косата си в лицето ми.
~Разгонена кучка~ промълвих аз.
Реших да стоя и да наблюдавам как вървят нещата и особено, ако тази оплеска нещо...
Щеше да е дълга нощ...

Гледна точка Тае

Бях си поръчал една бира и чаках Мин да дойде. Напоследък не можехме да се чуем, а по принцип едва се отделяхме един от друг.
-Хей,Таее~ чух сладкия ѝ глас да се разнася из бара и се усмихнах до уши.
-Миин~ станах от стола си и я прегърнах силно - Липсваше ми!
-И ти на меен! - прошепна тя.
След като се отделихме от прегръдката седнахме срещу сервитьора.
-Как си? - попита тя.
-Вече съм по-добре, след като съм с теб - хванах ръцете ѝ, а тя се ми се усмихна.
-Същото се отнася и за мен - каза тя.(НИКОЙ НЕ ТЕ ПИТА, МЪРШО!)
-Какво искаш да пиеш? - попитах аз.
-Може и аз една бира - каза тя повече към сервитьора, отколкото към мен.
След като и нейната дойде, започнахме да си говорим, отпивайки от бирите си. Гледах да не се издам и да бъда себе си, явно се получаваше.
-Мин, аз отивам до тоалетната - казах аз.
-Добре, не се бави - каза тя и се усмихна.

Гледна точка неутрал

След като Техьонг вече бе далеч от погледа на Мин, тя изкара наркотика и го изсипа в чашата му, незабелязано. Точно навреме преди момчето да се върне.
Двамата продължаваха да си говорят, а наркотикът бавно започваше да действа. Главата на Техьонг се бе замаяла, не знаеше къде се намира. Бе съсредоточен единствено в своето момиче.
-Мин, знаеш ли колко си хубава, всъщност - каза той, прекъсвайки на моменти - Не те заслужавам след това, което сторих.
Любопитството на момичето надделя.
-Какво има, Тае? - попита тя.
-ДжънгКук беше в къщата и се целувахме - определено това не бе очаквано от момичето - Нали не се сърдиш?
-Не се, разбира се. Все пак той те е целунал, нямало е какво да направиш - каза тя, гледайки да не се разкрещи в лицето му.
-Прощаваш ли ми? - попита жално Тае.
-Ще ти, ако ме целунеш - каза Мин.
За секунди Тае сля устните им, като тя отвърна мигновено.
ДжънгКук стоеше и гледаше, свил ръцете си в юмруци. Определено искаше да убие Мин. Да гледа как страда – това беше в главата му сега. Дори в момента искаше да отиде там и да я убие веднъж и завинаги, но се спря.
След 20 минути Мин вече придържаше заспалия Техьонг към колата си, минавайки най-безцеремонно покрай ДжънгКук.
-Какво стоиш там, ела - подкани го тя.
Без да казва нищо Кук тръгна след нея и влезе в колата.

Вече отдавна бяха пристигнали и завели Тае в стаята му с Мин. Оставаше всичко да бъде нагласено така, че все едно са го направили.
-Трябва да го съблечем - отбеляза Мин - Давай!
-К...какво? - попита Кук.
-Съблечи го, нали това искаш - засмя се тя.
-Значи нарочно го целуна в бара - тя се подсмихна - Ти наистина си най-долната кучка на света.
-Я да внимаваш какво говориш - озъби се тя - А сега, съблечи го.
Куки бавно се приближи до Тае и започна да вдига блузата му, махайки я напълно. Спря се за момент, тъй като бе заслепен от тялото на момчето.
-Кукиии, какво правииш? - той започна да се смее.
-Стига си го зяпал, а продължавай - изкомандва тя.
Започнах да махам и панталона му. Целият, меко казано, почервенях. Да, АЗ, ДЖЕОН ДЖЪНГКУК! Не вярвах, че ще стигна до там.
След като вече бе готов го сложихме и завихме.
-Нещо друго? Случайно и теб да искаш да съблека? - засмях се.
-Хаха, много смешно - направи се, че се смее - Изчезвай!
Тръгнах към вратата, но ръката на Тае ме спря.
-Не ме оставяй, Кукиии - проплака той.
-Не се бой, Тае. Аз съм тук - изписка Мин и го прегърна.
Не издържах на това и излязох от стаята и от самата къща, тръгвайки към прозореца на стаята. Беше ми трудно да се покатеря, все пак беше високо.
Не ме съдете, трябваше да видя какво става.
След като вече се държах, така да кажем "здраво", погледнах. Гледката едва не ме прати на земята. Те стояха и се целуваха, а оная курва се бе настанила най-безсрамно в скута му. Не можех да понеса повече от това и просто слязох долу, тръгвайки в неизвестна посока.

••••••••••••••••••••

Хеей!Знам,че е рано,но...ще спра книгата за известно време...имам идеята,но исках известно време да се отделя от Wattpad поради лични причини.
Надявам се скоро да се завърна със свеж уж и нови идеи.
Обичам ви и ще ви благодаря ако ме разберете💖💖💖💖💖
Благодаря на TheLonelyEllie за корекцията❤️❤️❤️❤️❤️

Fall in trapTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang