-Хей, Мин, как си?
-Добре съм Тае, а ти как си?-попита тя.
-Ами, добре...-нотката в гласът му го издаде.
-Да не се е случило нещо?
-Не, всичко е наред. Просто исках да те чуя, липсваш ми-каза Тае.
-И ти ми липсваш, много-каза тя-Но Тае, аз ще затварям, трябва да ходя на работа.
-Добре, звънни когато можеш.
-Разбира се, чао Тае-каза тя, а връзката прекъсна преди Техьонг да успее да ѝ отвърне.
Той махна телефона от ухото си и въздъхна.Гледна точка неутрал
-Браво, страхотен театър сътвори-Кук започна да пляска съркастично-Направо да му беше казала, че съм с теб-развика се той.
-И какво очакваше да кажа, а?-изкрещя МинДжей на свой ред-Давай да те видим, неблагодарно копеле такова!
-Аз ли съм неблагодарен?! Не ти влезе в затвора, нали?-и двамата бяха на предела си.
-Не съм те молила за нищо-каза през зъби тя-Какво ми се правиш на добрия самарянин?!
Кук рязко я хвана за врата и я вдигна във въздуха, карайки я да се дави.
-Я повтори! Точно аз най-малко се правя на невинен. Ти се правиш, че го обичаш, не аз-изкрещя той.
-От къде знаеш...че не...го-каза тя, едва поемайки си въздух.
Той рязко я пусна, а Мин се строполи на земята, кашляйки.
-Разбрахме се нещо. Той е мой-каза през зъби Кук-Ти си ми длъжница, не помниш ли?
-Не съм длъжна да правя всичко, което ми кажеш. Особено когато говорим за чувства.
-Това, че си живяла с него през онези три години не те прави нищо повече. Нямаше да го намериш, ако не бях аз.
-Хах, добре! Сега, какво ще искаш? Защо изобщо дойде?-попита тя-Надали е, за да се заяждаме.
-Искам да прекратите всякакви планове за сватба-каза той през усмивка-О, искам и да се разкараш от него. Вече съм свободен и сега мога да бъда с него.
Тя го погледна, а после се засмя.
-Дори да направя всичко това, той никога няма да бъде с психопат като теб-каза тя-Ти си побъркан, а той вече не те обича, не те харесва, дори те мрази-засмя се тя.
-ЗАМЪЛЧИ!-изкрещя той-ЗАРАДИ ТЕБ СТАНАХ ТАКЪВ! ЗАРАДИ ТЕБ ВЛЯЗОХ В ЗАТВОРА! ЗАРАДИ ТЕБ ТЕ МИСЛЯТ, ЧЕ АЗ СЪМ СЪТВОРИЛ СЛУЧАЯТ BUNNY KILLER, А ТИ СЕ КРИЕШЕ В СЕНКИТЕ И ГЛЕДАШЕ КАК СТРАДАМ,АЗ, СОБСТВЕНИЯ ТИ БРАТ!-всичко това беше изстреляно с целия гняв на ДжънгКук към нея.
И след всичко, едиственото което се отрони от устните на момичето беше смях.
-Добре, добре казано Джеон, но няма да ме изкараш само мен виновна. Не само аз ги убих, ти ми помогна също, нали така?-тя все още се смееше, а Кук бе на път да заплаче, но събра сили и я хвана отново за врата.
-Слушай ме, кучко, или правиш това, което ти казвам, или умираш-той я стисна с все сила-Сега аз владея положението, а това че си ми сестра въобще не би ме спряло да те удуша!-той я пусна, оставяйки я за пореден път да се дави-Очаквам да не чувам сватбените камбани-засмя се той и излезе от къщата.•••••••••••••••••••••
Такаам,днес,в този час,е,не точно този,ноо на този ден,почти в кенефа на болницата,съм се появила на този бял свят,за да съсипвам животите ви.
Тааам,дано ви е харесала тази част и да не сте умрели от изненадата💖💖💖💖💖💖💖💖
KAMU SEDANG MEMBACA
Fall in trap
Fiksi Penggemar19 годишния Ким Техьонг попада неволно в затвора в течение на обстоятелствата.Но той дори и не подозира какво го чака там,или по-скоро кой. Един от най-опасните затворници там,изолиран от край време в килията си,Джеон ДжънгКук,един 18 годишен тийней...