-43-

34 8 7
                                    

Yeni kapak! Ben çok sevdim, multiye koyacağım. Kapağı yapan sevgili gizolata7997   'ya teşekkürler!

Bölüm gecikti kusura bakmayın. İyi okumalar!!!!

Yazar notu: BEN ARAS YILDIRIM'I ÇOK SEVİYORUM LAN!!!!

You're not blessed you're cursed.

Serra'nın Ağzından

Telefonuma gelen mesaj sesiyle irkildim. Ben olanları kavramaya çabalarken Efsun, Aras'a sarılmıştı. O orospu çocuğu Efsun'u zerre hak etmiyordu, üstelik kendisi de itiraf etmişti, onu Serin'e benzediği için sevdiğini. 

Mesaja baktım. Bildirimde Mark'ın ismini görünce şaşırdım.

Kim: Mark

Serra, Selin baygın. Neler olduğuna dair hiçbir fikrim yok ama bana özellikle kimseye söylememi istedi. Efsun'un üzülmesini istemiyor.

Efsun'un göğsünde ağlayan Aras'a baktım. Komik görünüyorlardı. Aras acınası bir pislikti. Ve her kimi öldürdüyse, onun intikamını alacaktım. Benim en iyi arkadaşımı da öldüremezdi, Efsun'u benden çalamazdı, ne o ne de Oliver.

Mark'ın numarasını girerek onu ararken dışarı çıktım.

Telefonu açtı.

"Alo?"

Sesinden yorgunluk akıyordu. Ne büyük ironi değil mi? Selin Hanım, sevgilisi ortalıkta yokken eski aşığına kendisini kurtarmasını söylüyor.

"Neler oluyor Mark?"

Sıkıntıyla iç çekti Mark. Sakin kalmaya çalıştığı belliydi:

"Serra şu an cidden bu konu hakkında tartışamam. Sadece dediğim yere gel."  dedi ve adresi söyledi.

Efsun'a seslendim:

"Efsun ben yarım saate geliyorum."

Kapıdan çıkarken onu Aras'la bıraktığım için kendime lanetler okurken Batu'dan mesaj geldiğini gördüm.

Kimden: Batuşkilidi
İstanbul'dayım!!! Yarın bir şeyler yapalım mı?

Gülümsedim. Bu Selin olayı biter bitmez onunla buluşacaktım. Ve eğer bu beni bencil yapıyorsa da umrumda değil.

Selin'in Ağzından

Bedenimin o kuru ağacın gövdesine çarptığını hissettim. Çığlık atmaya çabaladım. O an şimşekler çakmaya başladı ve Raphael'in şeytani kahkahası gök gürültüsüne karıştı. Tıpkı benim göz yaşlarımın yağmura karıştığı gibi.

Raphael Coster şeytanın beden bulmuş haliydi.

Nefes nefese uyandım. Çarşaflar terden sırılsıklam olmuştu. Yatakta doğruldum ve çarşaflara sinmiş Mert'in kokusuyla sakinleşmeye çalıştım.

"Rüya gördün Selin. Sakin ol. Efsun'lardasın. Raphael'den çok uzakta."

Mark'ın sesini duyar duymaz irkildim. Kırgın bir sesi vardı. Bana hala kırgındı. Hala benden bir adım bekliyordu.

Hayattaki ŞansımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin