Gülümseyerek uyanmıştım.Uzun süre sonra bu kadar mutlu ve huzurluydum,her yerim tutulmuş olsa da.Yere düşmüş olan telefonumu eğilerek yerden aldım.Mesaj gelmişti açıp baktım ''Artık seninle görüşmek veya konuşmak istemiyorum.''yazıyordu.Kim olduğunu öğrenmek için numarayı aradım,çaldı ama telefon açılmadı. Bende ''Kimsin sen?''yazıp gönderdim. Kısa süre sonra cevap geldi,açıp baktım''Aral Akın.''yazıyordu.Anlık bir şok yaşadım,neden böyle bir şey demişti ki? Daha dün bana yardım etmek için canını tehlikeye atmıştı.Yattığım yerden hızlıca kalkıp içeriye girdim.Kızların mutfakta olduğunu düşündüğüm için mutfağa gittim.Ama kimse yoktu buzdolabının üzerin de bir not vardı.Elime alıp okudum,notta ''Sabah yürüyüşüne çıktık.''yazıyordu.Odama gidip üzerime değiştirdim,arabamın anahtarını alıp dışarıya çıktım.Arabamın önüne gelince derin bir nefes alıp arabama bindim.İçimde kötü bir his vardı,sevdiğim birine veya da bana bir şey olacak gibi geliyordu.Sahile gelince arabamı ilk boş yere park edip aşağıya indim.Her zaman ki oturduğumuz banka gittim.Uzun uzun olanları düşündüm.Acaba neden bana böyle bir şey dedi?
Arkamda sıcak bir elin gözlerimi kapattığını hissettim.Deniz, Any veya Selin değildi,eğer onlar olsa hissederdim.
-Ben kimim?
Sesinde Cansel olduğu anlamıştım.O kadar çocuksu ve masumdu ki sesi.
-Cansel misin acaba?Dedim gülerek.
-Nasıl bildin ya ?Dedi gülerek.
Ellerini gözlerimden çekerek yanıma oturdu.
-Nasıl buldun beni?
-Denk geldi.
-İyi bakalım,öyle olsun.
-Anlat bakalım ne oldu?
-Akay,artık seninle konuşmak veya görüşmek istemiyorum diye mesaj attı.
-Oha şoking. Dedi o açık yeşil gözlerini kocaman açarak.
-Bende.
-Neden peki? Daha düne kadar senin yanındaydı.
-Bir bilsem.
-Bir insan neden sebepsizce çekip gitsin ki?
-Belki de hiç yanımda değildi.Belki de sadece ben öyle hissettim veya öyle umdum.
-Belkide.
-Sence gizli numarayla bir alakası olabilir mi?
-Olsa seni korumak istemezdi.
-Sağlıklı düşünemiyorum artık.
-Yüz yüze konuşmayı denesene?
-Hazır olduğumdan emin değilim.
-Neden ki ?
-Kendimi kaptırmaktan korkuyorum çünkü.
-Her insan bunu yaşayacak.Yaşamakta zorunda.
-İlkleri yaşamayı severim.
-İlk kez aşık olmak gibi mi ?
-Hayır.
-İyi sen belirsin.
Cevap vermek yerine sadece sustum,uzun bir süre sessizlik oluştu.Bu sessizliği bozan telefonumun mesaj sesiydi.Açıp baktım ''Akayla konuşmak istiyorsan nerede olduğunu söyleyebilirim.''yazıyordu.
-Cansel şu gelen mesajı okusana.Deyip telefonumu Cansel'e uzattım.
-Tekrardan şoking yaşıyorum.
-Ee ne diyorsun?
-Öğren yerini git derim.
Telefonu Cansel'den geri alıp ''Nerede?''yazıp gönderdim.Anında mesaj geldi ''Sahil boyunca düz yürü göreceksin.''yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bittiyse
General FictionGök yüzünden bile daha sonsuz hayallerim vardı benim.Sen benim bembeyaz gök yüzümü simsiyah bir kara delik yaptın.Her şeyi bitirdin. 10.04.2017-Başlangıç Tarihi