1

27.1K 718 14
                                    

Zawgyi>>>

Chanyeol တစ္ေယာက္အခန္းထဲမွာပဲ ဟိုေလွ်ာက္ဒီေလွ်ာက္ျဖင့္...Hyun ကလည္းကိစၥ႐ွိလို႔ဆိုၿပီးအျပင္ထြက္သြားတယ္ေလ....

"ဟာ "

သူ႔ကိုစိတ္ပ်က္စြာညည္းညဴေစတာက ေျခေထာက္မွာပါလာတဲ့ သံႀကိဳးခပ္႐ွည္႐ွည္ႀကီးေၾကာင့္...သူသြားေလအသံကပိုဆိုးေလနဲ႔ ဒီတိုင္းထိုင္ေနရေအာင္လည္း လူကအရမ္းေညာင္းလွပါၿပီ...

အဲ့တာေျပာတာ Hyun လူဆိုး... သူမ်ားကိုဖမ္းခ်ဳပ္ထားၿပီး အနားမွာက်မေနေပးဘူး...

Chanyeol ႏႈတ္ခမ္းေလးဆူသြားသည္ ဘယ္ေတြသြားေနလို႔ ဒီေလာက္ၾကာေနရတာပါလိမ့္?အရင္ကဆို Moonlight ကတစ္ဖဝါးမွမခြာဘဲအခုမွၾကာလိုက္တာ....

အရမ္းခ်စ္လြန္းလို႔ သည္းခံေနတာပါ Hyun ရယ္...Hyun ကိုသိပ္ခ်စ္လြန္းလို႔ ေလွာင္အိမ္ေလးထဲေပ်ာ္ေမြ႔စြာ ဆက္တည္႐ွိေနမိတာပါ...

မြန္းၾကပ္မႈေၾကာင့္စိတ္ညစ္ရတဲ့ အခ်ိန္အခ်ိဳ႕ေတြ႐ွိေနခဲ့ေပမဲ့ ပ်ံသန္းကာထြက္သြားဖို႔ တစ္စက္ကေလးမွမေတြးခဲ့မိတာ ဘာေၾကာင့္လဲသိလား Hyun?

မြန္းၾကပ္မႈဆိုတာထက္လြမ္းဆြတ္မႈကို ကြၽန္ေတာ္ပိုမုန္းတယ္ Hyun မ႐ွိပဲမေနႏိုင္တာကြၽန္ေတာ့္ကိုယ္က်ြန္ေတာ္ အသိဆံုးပဲမို႔လို႔ေလ...

သူေတြးေနတုန္းမွာပဲ ႐ုတ္တရပ္ဝုန္းဒိုင္းက်ဲကာ အခန္းတံခါးကိုဆြဲဖြင့္လိုက္တဲ့ Hyun ေၾကာင့္ေတာ္ေတာ္လန္႔သြားရတယ္ လန္႔ဆိုအလိုမက်စြာတြန္႔ေကြးထားတဲ့ Hyun ရဲ႕မ်က္ခံုးေတြ...

အဲ့ထဲမွာေဒါသရိပ္ေတြပါေနမွန္း သူတန္းၿပီးခန္႔မွန္းမိပါတယ္ ဘာေတြဒီေလာက္ေတာင္ ေဒါသထြက္ေနရတာလဲ Hyun ရယ္...

Chanyeol အျမန္မတ္တပ္ရပ္လိုက္ေတာ့ Hyun ကသူ႔ေ႐ွ႕ရပ္ကာ

~ေျဖာင္း

က်ိန္းစက္သြားတဲ့ပါးျပင္နဲ႔အတူ အားျပင္းတာေၾကာင့္လဲက်သြားရတဲ့ သူ႔ခႏၶာကိုယ္....နားလည္လို႔ျပန္မၾကည့္သည္မဟုတ္...သူေမွ်ာ္လင့္ထားၿပီးသားအရာတစ္ခုရယ္ပါ...

Hyun ေဒါသထြက္တယ္ဆိုတာသူ႔ေၾကာင့္ကလြဲပီး မည္သို႔အေၾကာင္းအရာ႐ွိမည္နည္း...Hyun စိတ္ေျပလိုေျပျငားေနာက္တစ္ေခါက္ မတ္တပ္ရပ္မိေတာ့လက္သီးတစ္ခ်က္ကပါးျပင္ထက္....

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now