13

6.2K 289 3
                                    

Zawgyi>>>

"ကြၽန္ေတာ္...ကြၽန္ေတာ္...."

ႏႈတ္ခမ္းေတြေစးကပ္သည့္ဟန္ မည္သို႔ေသာစကားလံုးကိုမွ႐ွာမရေခ်...ေခါင္းမူးေဝဒနာေၾကာင့္လား?ဒါမွမဟုတ္ အသိစိတ္ကလံႈ႕ေဆာ္ေနတဲ့ ^ မင္းကHyunအပိုင္ပဲ^ ဆိုတာေၾကာင့္ေပပဲလား?

~ေခ်ာက္

ဖ်တ္ခနဲမွိတ္သြားေသာမီးသီးႏွင့္အတူ သူ႐ွိေနေသာအခန္းေလးအေမွာင္က်သြားေလသည္...မျမင္ရမွန္းသိေသာ္လည္း ဟိုၾကည့္သည္ၾကည့္လုပ္တတ္သည္က အက်င့္တစ္ခုလို...ထိတ္လန္႔ျခင္းအစံုလည္းစိတ္ထဲကပ္ပါလာသည္မဟုတ္ပါလား...

"အ့"

႐ုတ္တရပ္ခါးမွဆြဲေပြ႔ျခင္းခံရလိုက္ရသည္ႏွွင့္အတူ  ႐ုတ္ခ်ည္းဆိုသလိုမ႐ုန္းကန္ႏိုင္ခဲ့တာက Hyun....Hyun ရဲ႕အေငြ႔အသက္...Hyun သူ႔ကိုျပန္လာေခၚတာလား?

"Hyu...."

"Shuuuu..."

Hyun စကားေၾကာင့္သူ႔ႏႈတ္ခမ္းပါးအစံု တင္းတင္းစိလိုက္မိတယ္ Hyun ရဲ႕အမိန္႔ေတြကပဲအရာအားလံုးကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္စြမ္း႐ွိသည္တဲ့လား....

သူ႔ကိုခ်ီလာတဲ့လမ္းတစ္ေလွ်ာက္ Hyun ဘာစကားတစ္ခြန္းမွမေျပာပါ လမ္းကလဲေမွာင္မဲေနသည္မို႔ Hyun မ်က္ႏွာကိုသဲသဲကြဲကြဲမျမင္ရ...အေမွာင္ေၾကာက္တတ္သည့္သူ႔အဖို႔လည္း Hyun လည္ပင္းကိုသိုင္းဖက္ကာ မ်က္လံုးစံုမွိတ္ၿငိမ္ၿငိမ္ေလးသာလိုက္ပါလာခဲ့ေတာ့တယ္

တစ္ေနရာေရာက္ေတာ့ Hyun သူ႔ကိုခ်ေပးတယ္...ထိုင္ခံုတစ္ခုေပၚမွာေပါ့...ေဘးကိုေဝ့ဝဲၾကည့္မိေတာ့..အာ...သူ Hyun ကားေပၚေရာက္ေနတာပဲ...Hyun ကသူ႔ေဘးမွာၿငိမ္သက္စြာထိုင္ေနေလရဲ႕....

"H..hyun..."

".................."

Hyun ကိုၾကည့္မိေတာ့ အဓိပၸါယ္မဲ့စြာအေ႐ွ႕ဘက္ကိုသာ စူးစိုက္ၾကည့္ေနတယ္...စူး႐ွ႐ွ Hyun မ်က္ဝန္းေတြၿငိမ္သက္လို႔ေနေလရဲ႕....Hyun တစ္ခုခုကိုစဥ္းစားေနတာပဲလား?ဒါမွမဟုတ္...ကိုယ့္စိတ္ကိုယ္အတတ္ႏိုင္ဆံုးထိန္းေနသည္လား?

အမွန္ဆံုးေျပာရရင္ဒီအေျခအေနကို သူလံုးဝသေဘာမက်ပါ...Hyun သူ႔ကိုဆူခ်င္ဆူ ႐ိုက္ခ်င္႐ိုက္...ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္သည္းခံႏိုင္ေပမဲ့ အဲ့လိုဘာမွျပန္မေျပာဘဲေနရင္ သူစိမ္းဆန္သလိုႀကီးခံစားရတယ္...အဲ့ခံစားခ်က္ႀကီးကိုတကယ္မႀကိဳက္ဘူး...

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now