10

7.2K 326 1
                                    

Zawgyi>>>

Baekhyun ေခၚတာမို႔ luhan ေရာက္လာရသည္...သူ႔ေၾကာင့္မွန္းသိသြားတာမို႔ အျမန္ေျပးလာရေသးတယ္ ဒီကိစၥေပါ့ေသးေသးမွမဟုတ္တာ...ဟိုေရာက္ေတာ့ကုတင္ေပၚေခါင္းငိုက္စိုက္ေလးထိုင္ေနတဲ့ yeol နဲ႔သူ႔ေဘးကထိုင္ခံုမွာထိုင္ေနတဲ့ Baekhyun...

"Hyung..."

Luhan မခ်ိျပံဳးသာျပံဳးျပလိုက္မိသည္ chanyeol ကေတာ့သူ႔ကိုလံုးဝေမာ့မၾကည့္လာခဲ့...မဟုတ္ေသးဘူး ေမာ့မၾကည့္ရဲတာဆိုပိုမွန္လိမ့္မယ္ Baekhyun ကိုေကာင္ေလးဘယ္ေလာက္ေၾကာက္မွန္းသူအသိပဲေလ...

ေကာင္ေလးေက်ာျပင္ကဒဏ္ရာေတြကလဲ အရမ္းမဟုတ္ရင္ေတာင္ ေတာ္ေတာ္အေျခအေနဆိုးသည္ေလ...နီနီအစင္းေၾကာင္းေတြမွာ ေသြးစေတြရဲေနပါေရာလား...

ဟူး...ေတာင္းပန္ပါတယ္ ေကာင္ေလး...

စိတ္ထဲကသာတီးတိုးေရရြတ္မိသည္ တကယ္တမ္းသူေျပာလိုက္မိရင္ ေကာင္ေလးအတြက္ပိုဆိုးေစမွာမဟုတ္လား...

"ရၿပီ...ကေလးကိုဂ႐ုစိုက္ေနာ္ ဒဏ္ရာကအခန္႔မသင့္ရင္ ပိုးဝင္ၿပီးဖ်ားတတ္တယ္"

"အင္း "

"Ah...Baekhyun ah...ဟိုေန႔ကေလ...chanyeol အျပစ္မဟုတ္ပါဘူး hyung ခ်စ္သူေပးထားတာမို႔လာယူရင္းနဲ႔..."

"အင္း...yeol ေျပာၿပီးပါၿပီ hyung"

"အင္းပါ မင္းတို႔အဆင္ေျပရင္ၿပီးတာပဲေလ အာ့ဆို hyung သြားေတာ့မယ္ေနာ္ အျပင္မွာအသိတစ္ေယာက္ေစာင့္ေနလို႔"

"ဟမ္"

Baekhyun မ်က္ႏွာပ်က္သြားသည္...အေၾကာင္းကအျခားသူတစ္ေယာက္ သူတို႔အိမ္ကိုသိသြားတာလား?ဟုတ္ပါတယ္...ငွက္ငယ္ေလးနဲ႔ပက္သက္တဲ့ အရာအားလံုးက သူ႔အတြက္အေရးႀကီးလြန္းတာမို႔ Moonlight အိမ္ေတာ္နားကို အိမ္ေစေတြကလြဲပီးကပ္ခြင့္ေတာင္မ႐ွိခဲ့တာပဲကို...

"Ah...သူကကားေပၚမွာပါ...ၿပီးေတာ့သူဘာမွမသိပါဘူး"

"ေသခ်ာလို႔လား hyung?"

"Omm သူက Seoul မွာေနတာပါ Tokyo မွာေလွ်ာက္လည္ခ်င္လို႔ hyung လိုက္ပို႔ေပးလိုက္တာ"

"ေၾသာ္"

Baekhyun စိတ္ထဲဘဝင္မက်လွပါ...seoul ဆိုရင္ဘာကိုမွ မၾကားခ်င္မသိခ်င္ေတာ့တာအမွန္...yeol ရဲ႕အေဖ ကလက္မေလ်ာ့ေသးဘူးေလ သူ yeol ကိုဘယ္ေလာက္ခ်စ္မွန္းသိတာမို႔ သူဒီလိုေအးေဆးေနႏိုင္တယ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမွမျဖစ္ႏိုင္ဘူးဆိုၿပီးဆက္႐ွာေနတုန္းပဲ...

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now