3

11.4K 464 2
                                    

Zawgyi>>>

"Hyun...Hyun..."

အသံဆာဆာေလးေၾကာင့္ငံု႔ၾကည့္မိေတာ့ ရင္ခြင္ထဲကေကာင္ေလးက အျပစ္ကင္းစင္စြာျပံဳးျပေနေလရဲ႕....

"ဘာျဖစ္လို႔လဲ ေျပာေလ...ကေလး..."

"Hyun appa ကကြၽန္ေတာ့္ကိုဘာေျပာလဲဟင္?"

"သူသေဘာမတူဘူး"

"ဗ်ာ"

လန္႔သြားတဲ့သူ႔အမူအရာေလးေၾကာင့္ Hyun ထံမွခပ္ဟဟရယ္သံေလၾကားလိုက္ရသည္....ဘာေတြကသူ႔ကိုဒီေလာက္ထိ ဆြဲေဆာင္မႈ႐ွိေစတာလဲ?

"Aigoo...yeol ကလည္းကြာ..သူသေဘာမတူလည္းကိုယ္ကဂ႐ုကိုမစိုက္တာ ကိုယ္ခ်စ္တာမင္းေလးတစ္ေယာက္တည္း...ဟုတ္ၿပီလား? "

ျဖဴစင္ေသာအျပံဳးေလး၌ ေပ်ာ္ရႊင္မႈကအထင္းသား...ရင္ခုန္သံလိႈက္ဖိုေအာင္သူေလးတစ္ေယာက္သာ ဖန္တီးေပးႏိုင္ေပသည္...

"Hyun...Hyun..."

ထိုေကာင္ေလးအသံက သူ႔ရင္ထဲခ်ိဳျမစြာ...မင္းႏႈတ္ခမ္းပါးကထြက္က်လာတဲ့ စကားလံုးေလးေတြကကိုယ့္နာမည္ျဖစ္ေနလို႔ ရင္ခုန္သံေတြရပ္တန္႔လို႔မရႏိုင္ပါလား ကေလးရယ္...

"ေျပာေလ ကေလး"

"ကြၽန္ေတာ့္ကိုခ်စ္လားဟင္?"

Hyun မ်က္လံုးေတြမွိတ္သည္အထိ ရယ္ေမာတာကိုေတြ႔ႏိုင္သည္ သိၿပီးသားအေျဖဆိုေပမဲ့ ပိုတိုးလို႔နားေထာင္ခ်င္တာ ခ်စ္ရသူရဲ႕စကားတစ္ခြန္းေပပဲလား...

"ခ်စ္တယ္ yeol...ကိုယ့္အသက္ထက္ပိုၿပီးခ်စ္တယ္ အရာအားလံုးထက္ပိုၿပီးခ်စ္တယ္"

"ကြၽန္ေတာ္လည္းအရမ္းခ်စ္တယ္ Hyun"

ျပတင္းေပါက္အနားေတာင္ကပ္ခြင့္မ႐ွိတဲ့သူ႔အတြက္ Hyun ရင္ခြင္ေလးကသာနားခိုရာ....အေဝးမွလွမ္းျမင္ေနရေသာ အျပင္ဘက္ကသစ္ပင္ေလးက သူ႔ျမင္ကြင္းထဲထင္႐ွားစြာေပၚလာေလရဲ႕....

ေတာင္းပန္ပါတယ္ Hyun...စိတ္ထဲကအႀကိမ္ႀကိမ္ေျပာကာ မ်က္စိစံုမွတ္အၾကည့္လႊဲမိတယ္ ကြၽန္ေတာ္ဟာအျပင္ေလာကနဲ႔ မသက္ဆိုင္သူတစ္ေယာက္ေပပဲမို႔လား?

Hyun ရင္ခြင္ထဲမ်က္ႏွာအပ္ကာ Hyun ကိုယ္သင္းနံ႔ေလးကိုသာ႐ႈ႐ုႈိက္မိသည္ ငါ့ကိုလာမပက္သက္ခ်င္ပါနဲ႔လား အျပင္ေလာကဆိုတဲ့အရာရယ္....လြန္ခဲ့တဲ့ 7 ႏွစ္တည္းကငါဟာ ေလွာင္ပိတ္ခံအက်ဥ္းသားေလးတစ္ေယာက္ ျဖစ္သြားခဲ့ၿပီးၿပီေလ...

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now