5

9K 385 2
                                    

Zawgyi>>>

လြတ္လပ္စြာလြင့္ေမ်ာေနေသာ သစ္ရြက္ေႂကြအခ်ိဳ႕အား အားမက်လိုပါ...သစ္ပင္ႀကီးရဲ႕ေဝးရာဆီကို အၾကင္နာမဲ့စြာေျပးထြက္ၾကေလသလား....

ေလေျပေခၚေဆာင္ရာလြင့္ေမ်ာရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနခ်ိန္သစ္ပင္ေလးအထီးက်န္စြာ က်န္႐ွိခဲ့သည္ကိုသူတို႔မသိႏိုင္ေခ်....

လိႈင္းတြန္႔လွလွေလးေတြကိုျမတ္ႏိုးမိသည္...ႀကီးမားတဲ့ပင္လယ္ျပင္ႀကီးကို အ႐ွိန္ျပင္းစြာျဖတ္သန္းရင္း ကမ္းစပ္ေလး႐ွိရာဦးတည္ၿပီး ေျပးလာတတ္ၾကသည္မဟုတ္ပါလား...

သစၥာ႐ွိစြာကိ်န္တြယ္ရပါလွ်င္ ထိုသူမွတစ္ပါးနားခိုရာမ႐ွိသည္က ႏွလံုးသားရဲ႕အဓိ႒ာန္တစ္ခုလို...

ဒါေၾကာင့္မို႔ခ်စ္ရသူေရ...ခင္တြယ္မႈဆိုတာရဲ႕ေနာက္ကြယ္ နက္နဲတဲ့ခ်စ္ျခင္းေတြကိုမင္းသိႏိုင္ရင္ သိပ္ေကာင္းမွာပဲေနာ္...မဟုတ္ဘူး...မင္းသိႏိုင္မွာပါ...

"Yeol ah... အသည္းယားေအာင္မလုပ္နဲ႔ကြာ "

သူ႔စကားေၾကာင့္ ပါးစပ္ေလးဟကာေမာ့ၾကည့္လာျပန္သည္...ခ်စ္စရာအေကာင္းဆံုးလူသားတစ္ေယာက္လို႔ ရင္ခြင္ႏွင့္အျပည့္တင္စားခ်င္မိပါ၏...

"ကြၽန္ေတာ္ဘာလုပ္မိလို႔လဲဟင္?"

"မင္းဘာပဲလုပ္လုပ္အသည္းယားေနတာ ကိုယ္ဘယ္လိုလုပ္ရမလဲ?"

"မ..မသိဘူးေလ"

ေခါင္းေလးကုတ္ကာ အူေၾကာင္ေၾကာင္ပံုစံေလးနဲ႔ ေျပာလာျပန္ေတာ့လည္း ျဖဴစင္ၫြန္းသူေလးအား ပို၍အခ်စ္တိုးရျပန္သည္...

စိတ္မထိန္းႏိုင္စြာႏႈတ္ခမ္းပါးေလးအား ခပ္ျပင္းျပင္းစုပ္ယူမိေတာ့ ကေလးေလးလက္ကသူ႔အက်ႌစမွာ...ဘာလို႔ဒီေလာက္ထိခ်စ္စရာေကာင္းေနမွန္း နားမလည္ႏိုင္ေတာ့ေပ...

"အဟမ္း "

ေခ်ာင္းဟန္႔သံတစ္ခုေၾကာင့္ လူခ်င္းခြာကာၾကည့္မိေတာ့ ငွက္ငယ္ေလးကိုေတြ႔ခြင့္ရတဲ့ ကံအေကာင္းဆံုးလူတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့ luhan hyung...

"ဘာကိစၥလဲ hyung?"

ေလွာင္အိမ္ငယ္အခန္းေလးထဲ အတားဆီးမ႐ွိဝင္ေရာက္ႏိုင္တဲ့ luhan hyung ကခပ္တည္တည္ပင္...သူ႔ေဆးအိတ္ကိုထုတ္ကာ...

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now