12

6.1K 294 2
                                    

Zawgyi>>>

~ေဒါက္ ေဒါက္

တိတ္ဆိတ္ေနေသာအခန္းက်ဥ္းေလး သို႔မဟုတ္ ေလွာင္အိမ္ေလးထံဝင္ေရာက္ရန္ ပန္ၾကားသည္လား?ထိုတံခါးေခါက္သံအဆံုး လူကနံရံနဲ႔ကပ္ၿပီးသားျဖစ္ကာ ထိတ္လန္႔စိတ္ေတြလဲရင္ထဲမသိမသာ တိုးဝင္ေရာယွက္လို႔လာၾကသည္....

ဘယ္သူလဲ?ဘာျဖစ္လို႔လဲ?ဘာအေၾကာင္းနဲ႔ေရာက္လာတာလဲ?

ေမးခြန္းေတြအေတြးထဲ ပလံုစီဆူညံေနေတာ့သည္ လက္႐ွိအျပင္ေလာကတြင္ေတာ့ အသက္႐ႈသံျပင္းျပင္းတစ္ခုသာ နားထဲထိတ္လန္႔ဖြယ္႐ိုက္ခတ္လ်က္....

hyun မ႐ွိရင္သူဟာ ေမြးကင္းစကေလးေလးတစ္ေယာက္ပမာ...အျပင္ေလာကကိုထိေတြ႔ျခင္းမ႐ွိခဲ့ေသာ ခပ္လန္႔လန္႔ကေလးငယ္တစ္ဦးလို အရာရာကိုစိုးထိတ္ေနမိသည္လား...

~ေဂ်ာက္

စိတ္ဆႏၵအစံုမပါ႐ွိပါဘဲ သူ႔အလိုအေလ်ာက္ပြင့္သြားေသာတံခါးခ်ပ္...ေနာက္ကြယ္တြင္ပါလာေသာလူတစ္ေယာက္ရဲ႕ မ်က္ဝန္းမွာလဲစူးရဲလွသည္...

"ဘယ္..ဘယ္သူလဲ?"

"မင္းသိစရာမလိုပါဘူး...အခုေတာ့ခဏနားလိုက္ပါဦး..မၾကာခင္မင္းမိဘေတြနဲ႔ေတြ႔ရလိမ့္မယ္"

အဓိပၸါယ္ကို႐ွင္းလင္းစြာမသိခင္မွာပဲ mask အုပ္ကာေဆးဘူးတစ္ဘူးကိုပစ္ခ်လိုက္ေသာ ထိုလူအမူအရာအၿပီးေလာကႀကီးနဲ႔ မရင္းႏွီးစြာအဆက္အသြယ္ျပတ္သြားေတာ့သည္...

******************************

"Baekhyun!"

Chen ေခၚသံေၾကာင့္သူ႔နားေလွ်ာက္သြားလိုက္သည္ chen က Tokyo ေရာက္ေနတာပါ သို႔ေသာ္...ငွက္ငယ္ေလး႐ွိသည့္ေနရာက ျပင္ပလူမ်ားႏွင့္မသက္ဆိုင္ခဲ့ပါ...

"ေနာက္က်လိုက္တာကြာ မမွီဘဲေနဦးမယ္သြားရေအာင္"

"ေန႔လည္စာေရာစားလာခဲ့လား?"

"အင္း...yeol နဲ႔အတူစားျဖစ္တယ္..ဟင္!"

ေျပာလိုက္မွသတိရသည္ကသူ yeol အတြက္ေခါက္ဆြဲေတြေအာက္ထပ္မွာ႐ွိတဲ့အေၾကာင္း မေျပာရေသးဘူးမဟုတ္လား...သူ႔စကားနားေထာင္လြန္းတဲ့ကေလးကေအာက္ထပ္ ဆင္းမည္မဟုတ္သည္ကိုအတပ္ သိႏိုင္ျပန္ေပသည္က...

Endless(CAGE-2)Where stories live. Discover now