11 септември
Наоми се качи в колата на майка си, или по-точно мащехата ѝ. Пътуваха в мълчание, защото не се харесваха особено, а и на момичето не ѝ беше до приказки в 7 часът сутринта.
Пристигайки в двора на училището, Наоми отвори вратата на колата, измрънка нещо като "чао" и тресна вратата, сигурна, че е накарала жената да се стресне.
Насочи се към Маделайн - единствената ѝ (нещо като) приятелка, която не се правеше, че не я забелязва.
- Хей, момиче, какво става? - каза Мади, застанала до сивия джип на гаджето ѝ - Кевин, опитвайки се да сложи в ред кестенявата къдрава грива.
- Ами, нищо. С теб? - попита я Наоми, след което се обърна към Кевин, който седеше на шофьорското място - Здравей, Кевин.
Той и махна, викна Маделайн да отиде по-близо и я млясна по устата, след което обърна колата и остави двете момичета сами. Или поне заобиколени от закъсняващи за час ученици.
Гаджето на Маделайн беше в колежа, имаха четири години разлика, но както момичето казваше "много се обичаме". Изглеждаха странно заедно - тя, с шоколадова кожа и перфектно лице, винаги следваща модните тенденции, а той - раздърпан, наркоман, с дънки, толкова смъкнати надолу, че чак изглеждаше все едно е направил нещо в гащите.
Момичетата нямаха първи час и седнаха на една пейка в двора на училището. Маделайн не пропусна да се похвали:
- Наоми, направихме го. - каза тя, а рижавата глава на Наоми гледаше неразбиращо.
- Ох, момиче, как може да си такава девствена наивница..преспах с Кевин, правих секс с него или както искаш го приемай. Вече не съм девствена. - засмя се тя.
Наоми тъкмо тръгваше да казва нещо, когато в двора на училището влетя черен мерцедес, от който слезе най-секси момчето, което Наоми беше виждала. Черна коса, небесно сини очи, плътни устни, добре оформени бицепси, трицепси и всякакви цепси.
- Кой, по дяволите, е това?
YOU ARE READING
First time || Първият път
RomanceИскрени благодарности на innocent_violet за прекрасната корица. ••• Девственост. Или я имаш, или не. За Наоми тя бе святото нещо, което трябваше да остане непокътнато до сватбата... ...до момента, в който не се появи Ерик, който добави Наоми в своят...