DIDI POV
Oneee nu moet ik waarschijnlijk iets doms, spastisch of raars doen. 'Uuuhm...doe de vogeltjes dans!' Roept Niall met een grijns.
'en anders?' vraagt Ik. 'anders....anders mogen wij je een make over geven!' zegt Niall lachend. 'duivel' zeg Ik met een boze blik.
'Make over of de vogeltjes dans?' vraagt Louis lachend.
'make over!!' roep ik. 'wie heeft er make up?' vraagt Zayn. alle jongens kijken verwachtingsvol naar Roos.
'he, niet naar mij kijken, ik draag geen make up!' zegt Roos. Louis staat op en loopt naar Roos. 'ik zie mascara en lipglos, inleveren madame' zegt Louis streng.
'ik heb het geprobeerd' zegt Roos tegen mij. Ik haal mijn schouders op, wat kunnen ze nou doen met lipglos en mascara.
'OMG' roep ik als ik in de spiegel kijk, heel mijn gezicht zit onder de lipglos en mascara. 'hoe...hoe krijgen jullie dat voor mekaar?' vraag ik. 'ik heb echt geen idee zegt Zayn lachend. ik zucht, ik krijg Niall nog wel!
ROOS POV
Waarom moet ik nou precies vandaag make up ophebben?... nou ja eigenlijk was het wel grappig.
'Didi is!' roept Louis hyper. 'Roos' zegt Didi. 'doen' zeg ik.
'uuhm.. wissel van kleren met een van de jongens' zegt Didi. 'en ik mag kiezen wie?' vraag ik hoopvol, Didi knikt. 'Zayn' zeg ik vastbesloten.
Zayn zucht en staat op 'waarom ik?' vraagt hij. 'Omdat jij al een keer een broek van mij aan hebt gekregen' zeg ik lachend.
'serieus?' vraagt Liam. ik knik 'hij kwam uit de was en Zayn was slaperig, zegt hij, en toen trok hij mijn broek aan, tenminste dat probeerde hij.' zeg ik lachend.
Zayn pakte me op en gooide me over zijn schouder, 'niet praten gewoon lopen' zegt hij. Ik lach, en sla op zijn rug.
Zuchtend loop ik naar de kamer, in de broek en het shirt van Zayn. 'waar is Zayn' vraagt Niall lachend. 'die probeert mijn broek aan te trekken' zeg ik lachend.
10 minuten later komt Zayn de kamer in gesprongen, 'hou krijg jij die broek aan?' vraagt hij aan mij terwijl hij naar mijn broek kijkt alsof het een duivel is. 'op de zelfde manier als jij, maar ik vraag me af hoe jij deze omhoog houd' zeg ik lachend.
'Mag ik mijn eigen kleren weer aan?' vraag ik aan Didi met een pruillip. Ze zucht en knikt 'oke dan' zegt ze.
30 minuten later zitten we weer op de bank. 'waarom duurde het zolang?' vraagt Harry lachend. ik lach en kijk naar Zayn, 'hij kreeg mijn broek niet uit, en nu is hij uitgerekt' zeg ik lachend. 'Roos jij bent' zegt Liam.
'Louis' zeg ik. 'waarheid' zegt Louis, 'uuhm ben je verliefd?' vraag ik. Louis word rood 'jadus' zeg ik lachend.