Roos pov
Niall slaat zijn arm om mijn schouder en we lopen naar de living. 'he' zeg ik glimlachend. iedereen kijkt onze kant op. Didi begint te glimlachen,
'Zijn jullie eindelijk bij elkaar, iedereen wist dat het zo ge-' Niall onderbreekt haar.
'We zijn geen stel' zegt hij, ik kijk Didi aan en knik instemmend.
'Uw, ik maakte maar een grapje joh' Didi laat een onschuldig lachje los, 'ik wist wel dat jullie niet bij elkaar waren, i- ik bedoel... Ag ik weet toch niks te verzinnen. waarom niet?! jullie zijn zo'n leuk stel!' ik frons.
'Didi, er is gewoon te veel gebeurd' ik bijt op mijn lip, ergens doet het me pijn om het te zeggen. dat ik gevoelens heb voor Niall, dat weet ik zeker. maar mijn hoofd zegt me steeds maar weer dat ik het niet moet toelaten, er is gewoon te veel gebeurd om samen met hem een stel te vormen. en nog een klein dingetje, Niall voelt niks voor mij.
Ik kuch ongemakkelijk en duw Niall's arm van mijn schouders. ik kijk de kamer rond en besluit naast Louis te gaan zitten die op de grond voor de bank zit. ik kijk hem hulpzoekend aan, hopend dat hij weer een abnormaal idee heeft.
'Uh jongens? zullen we gaan zwemmen?' vraagt Louis waarna hij me een knipoog geeft. ik glimlach dankbaar naar hem en knik instemmend.
'Maar het regent' merkt Didi op, heel wijs Didi. alleen is er een binnen zwembad, twee kilometer verderop.
'Dan rijden we toch naar het overdekte zwembad' zegt Zayn. wow Zayn die wil gaan zwemmen?!
'Uh, owke' zegt Harry fronsend, Louis springt op en rent naar boven.
'Roos, ik heb nog wel een bikini die een beetje te klein is. die mag je wel' Didi staat op van de bank en trekt me omhoog.ik loop achter haar aan naar de hal en daarna de trap op.
Als we in haar kamer aan komen sluit Didi de deur en kijkt me daarna ernstig aan, 'ik ga ervoor zorgen dat jij en Niall wat krijgen, ik weet zeker dat jullie het allebei willen. en jullie zouden zoooo schattig zijn samen!' Didi kijk me aan alsof ze weet wat ik nu ga zeggen.
'Didi i-' ze onderbreekt me en begint te praten.
'Jaja ik weet het, je hebt nog gevoelens voor Luke enzo. maar die zullen nooit weg gaan als je niet verder gaat, en Niall is de perfecte, beschikbare, en leuke, en beschikbare, jongen om verder te gaan! en ik zie aan jullie dat jullie elkaar leuk vinden!' Didi kijkt me streng aan.
'Hij vind me niet leuk Didi! ik v-' ik onderbreek mezelf en sla mijn hand voor mijn mond. Didi begint te grijnzen en kijkt me met blije ogen aan.
'Je vind hem leuk' zegt ze, half fluisterend. ik haal mijn schouders op.
'Ik- ik weet het niet, hij is knap, lief, leuk en het perfecte vriendje voor ieder meisje, maar ik ben bang dat ik hem nog meer problemen bezorg, ik bedoel hij zat aan de drugs door mij, hij sprong van een brug, achter mij aan!' zeg ik. Didi kijkt me met een beetje medelijden aan. maar klaart daarna weer op.
'Roos, ik ken mijn broer. hij vind je leuk. daarom deed hij al die dingen, hij vind je niet gewoon leuk, hij houd echt van je. anders zou hij die dingen niet doen!'ik kijk Didi even twijfelend aan maar schud daarna mijn hoofd, dat zegt ze alleen maar om me een zetje te geven, het is waarschijnlijk helemaal niet waar. ik moet door gaan zonder Niall of Luke, en ik moet leven zonder liefde. geen liefde meer voor mij, alleen vrienden.Heey peepz,
Het heeft wat langer geduurd dan verwacht. Maar ja, ik kan er niks aan doen, druk met school enzo.
Wat vonden jullie ervan?? laat please een reactie achter:)?? en van votes word ik ook altijd heel blij:P