DIDI POV
'Didi doen durf of waarheid?' vraagt Louis aan Mij. 'waarheid' zeg ik. 'uuhm...op wie ben je verliefd?' vraagt Louis. Ik word rood 'uuhm' zeg ik.
'Jongens ik heb geen zin meer' zegt Roos waarschijnlijk om te zorgen dat ik het niet hoef te zeggen.
'Nee eerst moet ze antwoorden!' roept Harry. 'Harry geef nou maar toe, jij bent op Didi!' roept Roos.
Harry word rood, 'niet' zegt hij. Iedereen begint te lachen.
Harry zucht. 'sorry' zegt Roos zacht, Harry haalt zijn schouders op en fluistert wat in haar oor. Roos' ogen worden groot.
ROOS POV
Iedereen begint te lachen, 'sorry zeg ik zacht tegen Harry.
hij haalt zijn schouders op 'het is waar' fluistert hij in mijn oor.
Mijn ogen worden groot,'serieus?' vraag ik. Hij knikt.
'wat gaan we doen dan?' vraagt Liam. 'Nooit heb ik ooit! Maar dan met energy dat is veel leuker!' roept Louis nu al hyper.
'Ik haal wel energie' zegt Zayn. 'ik help wel' zeg ik als ik opsta en hem achterna
Loop.
'Wist je al dat Harry op Didi is?' vraag ik. Zayn kijkt verbaast 'nee' zegt hij. 'en is Didi ook op hem?' vraagt hij zacht.
ik schud mijn hoofd 'Didi is blijkbaar 4 jaar op iemand anders' zeg ik. 'op wie dan?' vraagt Zayn.
'uuhm....op eeh...jou' zeg ik zacht. 'Serieus? ' vraagt Zayn verbaasd. 'Zayn je houd toch wel..wacht, jij bent ook op haar!' roep ik. Zayn word rood 'ja dus' zeg ik lachend.
'Maar je hebt het niet van mij...oke?' vraag ik. 'nope' zegt Zayn vrolijk.
'Hier' zegt Zayn die me een doos vol energie geeft. 'hoe komen jullie hier aan?' vraag ik lachend. 'Harry kent mensen' zegt hij grijnzend.
'Wie begint?' vraag ik als we met zijn alle in een kring op de grond zitten.
'Ikkeee' Roept Louis blij. 'oke' zegt iedereen. 'uuhm..nooit heb ik ooit.....'
Na nog 3 uur en nog 4 dozen vol energie zijn we gestopt omdat we allemaal sterevesdruk waren.
Nu springen Louis en Harry op de bank.
Zayn trekt Didi mee over de vloer en heeft haar been vast.
Liam probeert Harry en Louis te stoppen.
en ik en Niall rennen door het hele huis vechtend om het laatste stukje pizza - en raad eens, ik ben aan't verliezen.