21

2.7K 114 12
                                    

ROOS POV

zuchtend laat ik me op mijn bed vallen, niet "mijn" bed bij Luke, nee mijn oude bed. waar ik nog sliep voor ik alles vergat, een nieuwe vriend kreeg en al die shit.

'Roos, kom je eten?' roept Zayn van beneden.

'Kom al!' roep ik,

'Morgen kook ik, oke?' vraag ik als ik aan tafel schuif.

'Is dat nu wel veilig? je wou toch doorgaan waar je gebleven was?' vraagt Zayn lachend.

'Ha ha ha, ja dat is veilig' ik kijk hem serieus aan 'het is in ieder geval niet levens gevaarlijk' mompel ik erachteraan.

Zayn kijkt me glimlachend aan, 'I'm glad you're back!'

'Me to big brother' ik neem een hap van de over over heerlijke spaghetti die Zayn vroeger ook altijd maakte.

'Ik wil morgen mijn excuses aan gaan bieden bij de jongens' zeg ik kauwend op het heerlijke eten.

'Waarom? je hebt niks verkeerd gedaan!' zegt Zayn fronsend.

'Jawel! ik zei dat ze logen, dat ze moesten ophouden met liegen! ze logen niet!' zeg ik.

'Roos, ik snap dat je je schuldig voelt, maar je kan er niks aan doen! je wist niks meer, als ze mij zouden vertellen dat Niall aan de drugs zat, zou ik ze ook voor gek verklaren, en zeggen dat ze niet tegen me moeten liegen!' zegt Zayn.

'Toch ga ik me verontschuldigen' houd ik voet bij stuk.

'Nog steeds zo eigenwijs als vroeger' hoor ik Zayn mompelen, maar ik negeer het en ga verder met mijn heerlijke bord vol spaghetti.

'Ik vind nog steeds dat je je niet Hoeft te verontschuldigen' zegt Zayn.

'En ik ben eigenwijs' vraag ik met opgetrokken wenkbrauwen.

'Ja'

'Jij nog erger'

'Niet'

'Wel'

'Echt niet!'

'echt wel!'

'Niet'

'Wel'

'Niet'

'Wel'

'Wel'

'Niet!...ah danm!' Zeg ik terwijl ik met mijn vuist op tafel sla.

'Ik win, zoals altijd' zegt Zayn met een triomfantelijk lachje.

'Pfff, dat lukt je niet nog een keer' verdedig ik mezelf.

'Wel'

'Niet'

'Wel'

'Niet'

'Wel'

'Niet'

'Wel'

'Niet'

'Wel'

'Kipnugget'

'Wat?!'

'Ik zei toch dat het je niet nog eens zou lukken!' roep ik lachend.

'Hou je mond en eet' zegt Zayn.

Ik kijk Zayn grijzen aan, 'kan je niet tegen je verlies Zaynie?' vraag ik op een baby toontje.

'Ik kan heus wel tegen mijn verlies!' zegt Zayn.

'Tuurlijk'

Haaai:)

Ik weet dat het een kort stukje is!!

I'Am sorry!

Maar, ik ga weer door! jay, denk ik.

Ik weet niet of dit boek echt nog wat word, maar ja, ik geef het gewoon nog een eind, ieder boek verdiend een einde, vind je niet?

Ik ga verder na 5 comments en 5 votes

Luf ya

My best friends brother!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu