Didi pov
Omg! ik had bijna gezegd dat Niall het wou weten, ik ben soms zo'n flap uit. Ook al weet ik zeker dat Roos Niall ook leuk vind - nouja, leuk vind het is meer houden van volgens mij. had ik een groot probleem gehad als ik het gezegd had, dan valt heel mijn plan in duigen. eigenlijk is het een simpel plan; die twee bij elkaar brengen, vrij simpel, toch? ik moet alleen zorgen dat Louis Roos overhaalt. jupp, Louis zit ook al in het complot. hij vind ook dat die twee het eindelijk eens toe moeten geven, er is in de tussentijd natuurlijk wel heel veel gebeurd. maar ja ware liefde zeggen ze, nou laten we dat eens gaan bewijzen. ik en Louis hadden afgesproken dat hij naar Roos en ik naar Niall zouden gaan, eerst wou ik naar Roos gaan, maar aangezien zij weet dat ik het van plan ben leek het toch niet zo'n goed idee. van Louis weet ze het niet. 'Hallo, aarde aan Didi' Roos schud me door elkaar, 'huh?' ik kijk haar duf aan. 'kom op knakworst, ik vraag je al de hele tijd iets!' ik lach, Roos heeft altijd van die domme bijnamen. 'wat vroeg je?' vraag ik, 'wie vroeg zich af of ik op Louis viel' Roos kijkt me afwachtend aan. ik zucht, 'ik' blijf ik volhouden. 'hmm, is het raar dat ik je op een of andere manier niet geloof?' ze kijkt me met een opgetrokken wenkbrauw aan. ik schud mijn hoofd, 'dat is dan jammer voor jou dame' zeg ik waarna ik het water in duik.
Pov Roos
Zuchtend kijk ik hoe Didi naar de jongens zwemt, weetje misschien moet ik me er gewoon overheen zetten. Misschien moet ik gewoon accepteren dat het nooit wat zal worden tussen ons, Niall houd niet van mij als ik van hem. jupp, ik heb zonet inderdaad toegegeven dat ik van hem houd. ik ga er niet meer om liegen tegen mezelf, en door gaan met die zielige bezigheid die ik leven noem. Ik laat mezelf het water in zakken en leun tegen de rand. ik denk over alles na, over Luke. over andere Luke, god wat verwarrend allemaal! over dat ik en Zayn aangifte zijn gaan doen tegen, raad eens Luke. hoe verwarrend wil je het hebben?
"He, tisser?" hoor ik de stem van Zayn, ik kijk naast me en zie Zayn. ik haal mijn schouders op.
"Niks eigenlijk, gewoon een beetje moe" mompel ik hopend dat hij er niet verder op in gaat.
"Hmm, en het heeft niks met een zeker persoon te maken zeker?" het is volgens mij meer een conclusie als een vraag. ik haal mijn schouders op en probeer de blosjes op mijn wangen te verbergen.
"Ja dus" Zayn kijkt me grijnzend aan. "ik weet echt niet waarom je het hem niet gewoon zegt! ik bedoel, het is toch wel duidelijk dat jullie allebei iets voor elkaar voelen!"
"Hij voelt heus niks voor mij Zayn, en ik wil gewoon geen relaties meer. daar komt alleen maar gezeur van" ik kijk hem aan.
"Soms is het ook wel leuk hoor" ik volg zijn blik die gevestigd is op Didi, mijn beste vriendin is zijn grote liefde. Ik glimlach.
"Ik ben blij dat jullie toen wat kregen, ik bedoel ik wist van jullie allebei dat jullie elkaar leuk vonden maar mocht niks zeggen" ik grinnik.
"We zijn door jou bij elkaar gekomen" Zayn kijkt me dankbaar aan. "bedankt daarvoor" ik glimlach.
"No problemo" Hij lacht.
"Je bent het beste zusje ooit!" hij slaat zijn armen stevig om me heen.
"Weet ik" zeg ik lachend terwijl ik mijn armen ook om hem heensla. Hij lacht en laat me weer los.
"Kom" zegt hij en hij begint door het water naar de anderen te lopen. ik grinnik om zijn loopje en zwem achter hem aan.
Heu peepz:)
Weer een update, like????
Sorry dat is de laatste tijd zo weinig up tis alleen nogal druk!
En ik zit nog ergens mee, er is een account aangemaakt genaamd; ihate-090love
Wie het is? geen idee
Hoe het komt? ook geen idee, het account bestaat nog niet zo lang ik denk nu een dag op twee drie maar ik zit er wel mee, die gene laat berichtjes achter op prive die niet bepaald aardig en rustgevend zijn, ik weet niet hoe hij/zij mij zo is gaan haten, maar ze laat duidelijk merken dat het zo is!
Luf ya, en bedankt voor het lezen:/ xx