ROOS POV
'Wedstrijdje! ' roept Louis. 'jaaaah' roepen Niall, Zayn en Liam tegelijk. creeps, hoe doen ze dat toch?
DIDI POV
'jaaah' roepen Niall, Zayn en Liam tegelijk. echt vreemd hoe ze dat doen!
We gaan een wedstrijdje doen en ik sta weer eens laatste-_-, Niall staat eerste, Roos tweede, Louis derde, Zayn vierde, Liam vijfde, Harry zesde, en ik...laatste-_-.
Ik neem een grote hap lucht en ga onder water zwemmen, al snel haal ik Harry en Liam in, daarna Zayn en Louis. nu alleen Roos en Niall nog.
Maar ik heb niet door dat ik er al ben en stoot mijn hoofd tegen de kant-_- tuurlijk waarom ook niet, ik ram even mijn eigenhoofd in-_-
Roos begint te lachen. 'wat?' vraag ik. Roos wijst naar Harry die er nog steeds niet is. 'oooh' zeg ik ook lachend.
Als Harry er ook is-_- eindelijk, gaan we naar de kleedkamers. 'maar ik wil niet weg!' zegt Roos. Zayn zucht 'o help' zegt hij zacht.
20 minuten later
'Maar ik wil nog noet weg' zegt Roos weer. 'oke' zegt Niall terwijl hij zijn shirt uittrekt het bij Roos aan doet en haar over zijn schouder gooit.
Als we bij de auto zijn zeg Niall Roos op een stoel en gaat naast haar zitten, aan haar andere kant komt Louis. Zayn gaat voorin en ik ga op de bijrijders stoel (A/N geen idee of dat echt zo heet)
'En daar ging mijn plek' zegt Harry lachend. Roos lacht, klautert voorbij Louis stapt uit de auto, laat Harry zitten, en lanceert zichzelf dan op de jongens.
'dit is leven' zegt ze als ze op de benen van Harry, Louis en Niall ligt.
Louis lacht en geeft haar een zetje, waardoor ze omrolt en op de grond valt. 'Louis Tomlinson! 'roept Roos. Niall, Louis, Harry, Zayn en ik beginnen te lachen.
Ik kijk weer naar voor en zie dat we bijna op een boom zitten 'ZAYN!' roep ik, maar het is te laat. Bam! de auto klapt tegen de boom en alles word zwart voor mijn ogen.
ROOS POV
'ZAYN!' roept Didi. Bam! de auto klapt tegen iets op. ik klap met mij. Hoofd tegen de stoel - ik lig nog steeds op de grond - ik probeer op te staan maar het lukt niet. Uiteindelijk is het me gelukt om te gaan zitten.
Ik zie Niall een beetje beduusd om zich heen kijken. 'Niall' zeg ik zacht. hoe is hij kijkt mijn kant op en zijn ogen worden groot. 'uuhm je hoofd...het bloed' zegt hij zacht.
Ik ga met mijn hand naar mijn hoofd en voel iets warms..bloed. ik kijk om me heen en zie Louis, Harry en Zayn bewusteloos zitten. als ik de andere kant op kijk zie ik Didi zitten, ook bewusteloos.
Niall maakt langzaam de deur open, stapt uit de auto en helpt me eruit. als ik overeind sta, word ik duizelig, ik zie allemaal flitsen, alles word zwart voor mijn ogen en even later land mijn hoofd met een bonk terecht op de grond.
PIEP..PIEP....PIEP..
Langzaam open ik mijn ogen. ik draai me om en zie dat Niall mijn buurjongen in een stoel naast me zit te slapen, met zijn mond een stukje open en hij snurkt zachtjes. sooooo chute!
wat doet hij hier eigenlijk? beter nog..wat doe ik hier?