'Tuurlijk.' zeg ik als Zayn me een verhaal verteld heeft wat hij duidelijk heeft verzonnen.
Ik bedoel, ik was niet verliefd op Niall er was geen botsing, ik woonde niet bij een of andere Luke, ik zweer het hij kon gewoon geen naam bedenken!, en al die littekens, die komen gewoon van het vallen enzo, ik bedoel ik ben niet de handigste, en dat Niall aan de drugs zat, dat gelooft toch niemand!
Ik sta op, 'Ik dacht dat je me iets zou gaan vertellen wat echt gebeurd is'! zeg ik boos.
'Het is zo!' zegt Zayn verbaasd. 'Tuurlijk Zayn, er was een botsing, toen ging ik 2 jaar bij een of andere Luke wonen, die me sneed en Verkrachtte, en toen ik terug kwam zat Niall aan de drugs en heb ik een zelfmoord poging gedaan, stop with the lies! maak er geen misbruik van dat ik niks meer van de laatste maanden weet!' zeg ik boos waarna ik naar binnen loop.
'Heeft hij het je verteld?' vraagt Didi hoopvol als ik binnen kom lopen.
'Nee, hij heeft gelogen! we botste niet, ik woonde niet bij een of andere Luke die me verkrachtte en sneed en ik heb geen zelfmoord poging gedaan!' zeg ik boos.
'Uh, echt wel, ik zweer het!' zegt Didi. 'Niet waar! just stop whit the lies!' roep ik boos.
Ik draai me om en ga op zoek naar Luke. Als ze me allemaal leugens gaan vertellen. ben ik weg hier!
'He! schat, wat is er?' vraagt Luke als hij naar me toe komt lopen en me bezorgd aankijkt.
'Niks, ik ga naar huis, blijf je nog of ga je mee?' vraag ik nors.
'Uh ik ga mee, maar vertel je me dan wat er is?' vraagt Luke nog steeds bezorgd.
Ik zucht, 'Het is niks.' zeg ik.