my best friends brother

11.2K 273 30
                                    

(IK WEET DAT NIALL'S NAAM VERKEERD ER IN STAAT!! MAAR ER WAS EEN PROBLEEMPJE MET DE SPELLINGSCONTROLE, IK GA HET ER ZO VEEL MOGELIJK UIT PROBEREN TE HALEN, DUS ALS JE HET NOG ERGENS ZIET STAAN, COMMENT DAT PLEASE FF! En lees aub de A/N!! En HET BEGIN WORDEN OP DIT MOMENT HERSCHREVRN! )

ROOS POV

ik word wakker doordat er iemand op mijn deur klopt 'WAT?!' roep ik. 'aah ochtend humeur?' hoor ik Zayn vlakbij mijn oor zeggen, ik schrik en sla hem met mijn kussen.

'oooh my little sister is very cranky!' zegt Zayn lachend. 'yes i'am' zeg ik. 'Didi en Niall staan voor de deur en ik ga zo weg met Niall dus zijn jullie alleen' zegt Zayn.

'FEESJE!' roep ik. 'oke, maar geen jongens!' zegt Zayn terwijl hij naar beneden loopt.

ik rol uit bed en trek mijn kleren aan. 'Roosjee' hoor ik Didi roepen. 'Ja!' roep ik. Ik ren de trap af, wat achter af gezien niet zo slim was want ik val -_-.

'goeie opkomst' zegt Didi lachend. Ik steek mijn tong uit naar Didi en sta op. 'waar is Zayn?' Vraag ik.

'in de keuken met Niall' zegt Didi lachend. 'waarom lach je?' vraag ik. Didi haalt haar schouders op, 'gewoon een beetje melig....' zegt ze. 'okeeeee' zeg ik lachend.

'wat gaan we doen?' vraagt Didi. 'Eten, ik heb nogal honger!' roep ik terwijl ik naar de keuken ren. Als ik in de keuken kom zie ik Zayn en Niall eten....duh dat doen jongens altijd, ik bijna altijd, maar niet altijd dus ik ben geen jongen!

'hoi' zeg ik tegen Niall en Zayn. 'hoi zussie' zegt Zayn met volle mond, 'hoi' zegt Niall.

Didi komt lachend de keuken. binnen gelopen, ik zucht 'wat is er nu weer?' vraag ik. 'Heb je de trap gezien?' vraagt ze nog steeds lachend.

ik schud mijn hoofd en loop naar de trap, de trap ligt helemaal bezaaid met kleren, 'daar viel ik dus over!' Zeg ik. 'ben je alweer van de trap gevallen?' vraagt Zayn. 'misschien' zeg ik terwijl ik rood word.

'Kom Didi' zeg ik terwijl ik naar boven loop. 'yes sir' zegt Didi lachend.

'nog iets te vertellen?' vraag ik als we op mijn bed zitten. 'niet echt jij?' vraagt Didi. 'nee' zeg ik terwijl ik op mijn nagels bijt.

'nog steeds geen lover?' vraagt Didi. 'nee jij?' Didi word rood.

'Tel meeh! ' roep ik keihard. 'nee ik schaam me kapot' zegt Didi terwijl ze naar beneden kijkt.

'pleas!' roep ik. 'Zayn' zegt ze zacht. 'WE worden zussies! ' roep ik lachend. Didi lacht 'vast niet' zegt ze.

'aah' zegt ik met een pruillip.

'hoezo worden jullie zussies?' vraagt Niall die opeens tegen de deuropening staat t le leunen met zijn armen over elkaar geslagen.

'zeg niet dat je dat gehoord hebt' zegt Didi. Niall lacht 'ik wist het toch al' zegt hij.

'hoe?' Vraagt Didi fronsend. 'Je kijkt naar hem, heel de tijd' zegt Niall.

ik begin te lachen. 'Roos, niet grappig' zegt Didi. 'niet grappig' herhaal ik met een serieus gezicht.

'Maar we wouden vragen of jullie mee gaan naar de jongens?' zegt Niall. 'de jongens' herhaal ik.

'Louis Harry en Liam' zegt Niall. 'oo die jongens' zeg ik alsof ik weet wie hij bedoeld.

'je kent ze nog steeds niet he?' vraagt Didi grinnikend.  'nope' zeg ik lachend.

'maar gaan jullie mee?' vraagt Niall. 'ja is goed' zegt Didi.

'Ik ben moe' zeg ik als we naar het huis van "de jongens" dat zogenaamd dicht bij was lopen.

Zayn zucht, hij loopt op me of en gooit me over zijn schouder. 'Zayn pleas zet me neer' zeg ik. 'hah jij was toch zooo moe' zegt Zayn lachend.

ik zucht en kijk naar Didi, 'Didi wat doe je' vraag ik als ze de lens van de telefoon op ons richt. 'Ik maak een foto duh....-_-. zegt Didi droog.

Het pepolz,

Hoe vinden jullie het?!

Sorry dat het kort is, maar anders word het zo langdradig!

En,  ik heb gemerkt dat er op wattpad nogal veel mensen zijn die boeken wel lezen, maar er niet op voten.  Ik wil niet slijmen ofzo en ik weet dat mijn boeken niet zo goed zijn, maar als je een boek goed vind, koop je het toch?

En hier lees je boeken hartstikke gratis en voor niets,  laat dan aan de schrijver zien dat je zijn/haar boek wardeerd. Niet voor mezelf,  maar voor alle schrijvers hier op wattpad.  Iedereen verdiend votes.  Al gaat het boek over de schoenzool van je overgrootoma.  Het gaat er om dat die gene het lef heeft om een boek te maken! Een vote kost geen geld,  maar het is wel een geschenk.  Je laat de schrijver dan merken dat je het boek leuk vind.  So vote!

Bedankt dat jullie dit gelezen hebben en hopelijk gaan jullie nu wat meer voten op wattpad! !

My best friends brother!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu