DIDI POV
Ik zucht ik heb knallende koppijn! Wacht waar is Niall, waar is Zayn en waar is Roos.
Ik sta op en loop naar de gang - we zijn in het ziekenhuis. in de gang zie ik Harry zitten. 'he' zeg ik zacht. 'o he' zegt hij verbaasd.
'Uuhm waar zij. Niall en Roos?' vraag ik. 'Roos ligt 3 kamers verder als jou en Niall is bij haar. Maar dat had je waarschijnlijk al wel gedacht' zegt Harry met een kleine glimlach. ik lach en loop naar de kamer van Roos.
'He' zeg ik als ik Roos in kleermakerszit op haar bed zittend zien praten met Niall. Roos kijkt op 'he' zegt ze zacht.
'Gaat het?' vraag ik 'beetje' zegt ze zacht.
Er word op de deur geklopt. 'he lou' zeg ik als ik Louis zie staan. 'he' zegt hij.
'Hoe gaat het' vraagt hij aan Roos.
Roos kijkt hem raar aan 'uuhm sorry hoor, maar ken ik jou' vraagt ze verbaast. 'Roos wat is het laatste dat je nog weet?' vraagt Naill bezorgd terwijl hij opstaat en op de rand van Roos' leunt.
'Nou vanmorgen...toen Zayn me wakker maakte, flikkerde ik van de trap. zegt Roos.
NIALL POV
Roos weet dus niks meer van de afgelopen dag, ze weet niet meer dat we haar voor hebben gesteld aan de jongens, niet van het zwembad, van het ongeluk.
'Wacht Zayn!' roept Roos. 'Waar is hij?' vraagt ze in paniek. 'rustig' zegt Didi. 'hij is bij het politie bureau' zeg ik zacht. 'wat?' vragen Didi en Roos tegelijk met een frons.