18

2.9K 109 1
                                    

ZAYN!' roept Didi. BAM! de auto klapt tegen iets op. ik klap met mij. Hoofd tegen de stoel. ik probeer op te staan maar het lukt niet. Uiteindelijk is het me gelukt om te gaan zitten.

Ik zie Niall een beetje beduusd om zich heen kijken. 'Niall' zeg ik zacht. hoe is hij kijkt mijn kant op en zijn ogen worden groot. 'uuhm je hoofd...het bloed' zegt hij zacht.

Ik ga met mijn hand naar mijn hoofd en voel iets warms..bloed. ik kijk om me heen en zie Louis, Harry, Liam en Zayn bewusteloos zitten. als ik de andere kant op kijk zie ik Didi zitten. ook bewusteloos.

Niall maakt langzaam de deur open, stapt uit de auto en helpt me eruit. als ik overeind sta, word ik duizelig, ik zie allemaal flitsen, alles word zwart voor mijn ogen en mijn hoofd komt met een bonk terecht op de grond.

~~~~~~~~

ik schrik wakker, arg ik word er helemaal opgefokt van! al die nep gebeurtenissen! ze kunnen de pot op met dat gezweer en "het is echt waar" gedoe.

nu droom ik er ook al over, al leek het wel heel echt..... waarom vertellen ze niet gewoon de waarheid, ik bedoel Niall verliefd op mij, never even erver, hij is veel te knap voor mij!

Luke ook, maar Niall is knapper.

how,

Luke is mijn vriend, mijn grote liefde! en dat zal de komende tijd zo blijven ook!......denk ik dan.

'kan je niet slapen?' vraagt Luke, ik schud mijn hoofd 'jawel', zeg ik zuchtend.

' ik ben alleen niet moe meer'. mompel ik waarna ik opsta, een shirt van Luke aantrek, ik kijk op de klok, arg al half tien, nou eigenlijk niet zo gek, ik heb nog drie uur liggen piekeren om het verhaal wat Zayn vertelde, het klonk zo echt.

maar dat kan het natuurlijk niet zijn...al heb ik wel die littekens. toen ze vroegen of ik model wou worden keken ze er ook al naar, gelukkig kunnen ze dat allemaal wegwerken. dan is er tenminste nog iets goeds aan.

"tring" wat een stomme bel eigenlijk..............ag. ik loop naar de deur en open hem.

'uuhm, he' zeg ik twijfelend als ik Niall zie staan. hij kijkt me kort aan maar wend zijn blik danweer af.

'ik moest van Zayn zeggen dat het me spijt', zegt hij gevoelloos. 'en ik moest zeggen dat wat hij vertelde waar was.' hij kijkt me weer aan, maar deze keer met een beetje emotie, 'we zijn echt gebotst, we waren, of ik tenminste wel, echt verliefd, jij ging echt naar een of andere Luke, ik zat echt aan de drugs en jij hebt echt een zelfmoord poging gedaan.' zegt Niall.

verbijsterd kijk ik hem aan, hebben ze hem er nou ook al in mee getrokken? ze gaan echt te ver! serieus?

'zit jij nou ook al in het komplot? denk je serieus dat ik dit geloof?! julie moeten op houden met die zooi, ik geloof jullie niet, oke?!' zeg ik waarna ik de deur recht in zijn gezicht, dicht gooi.

misschien toch nog maar even tijd voor een dutje, denk ik terwijl ik weer naar boven strompel.

My best friends brother!!!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu