'He' zeg ik als Liam me meegetrokken heeft naar de jongens, en Didi.
'Hey!' zegt Didi vrolijk. 'Lang niet gezien.'
Ik knik. Zayn loopt op me af en trekt me in een knuffel.
'We hebben je gemist', zegt hij glimlachend. Ik glimlach naar hem en richt me weer op de rest.
'Dus....hoe gaat het?' vraag ik ongemakkelijk.
'Goed', mompelt iedereen. Dan valt mijn oog op een meisje. Ik glimlach naar haar.
'Heb jij een van de jongens gelukkig gemaakt? of ben je gewoon een vriendin?' vraag ik glimlachend.
Het meisje word rood. 'Ik....ik ben de vriendin van Niall.' zegt ze zacht.
Ik glimlach. 'Leuk! gefeliciteerd!' zeg ik glimlachend.
Ik kijk naar Niall, als ik zijn gezicht zie veranderd mijn glimlach. 'Is er iets?' vraag ik.
Hij schud zijn hoofd en loopt boos weg. Onderweg duwt hij mij ruw aan de kant. Ik wankel op mijn hakken en val op de grond.
Verbaasd kijk ik Niall na die zich door de mensen menigte wringt. Zayn komt op me af lopen en trekt me omhoog.
Als ik recht sta kijk ik naar mijn hak, gebroken. 'You kidding me.' mompel ik.
Fijn volgende keer zijn het gewoon gympen!
'Ik ga even bij Niall kijken', zegt het meisje met een verontschuldigend gezicht.
De jongens knikken.
'Wat is er met hem?' vraag ik boos. Alle jongens kijken naar Zayn.
'Uhg waarom ik?' vraagt Zayn. 'Jij bent haar broer!' zegt Harry.
Zayn knikt en trekt me mee, we lopen naar buiten en gaan op een bankje zitten. 'Nou vertel'! zeg ik.
'Uh, je weet nog wel dat je een paar maanden geleden....................'