Prolog

8.9K 465 65
                                    

Bromsgrove School, septembrie 1862

-Pun pariu că nu poți să faci o reverență așa cum trebuie!

Remarca batjocoritoare îi aparținuse lui lady Charlotte Clifford care făcuse o adevărată pasiune in a lua constant in derâdere calitățile fetei care era cunoscută drept o răzvrătită.

Georgina Howard aruncă o privire încruntată care le potoli numaidecât chicotitul celor două domnișoare care îi țineau isonul lui lady Charlotte. Își strânse cu ambele mâini poalele rochiei gri din batist, încercând să nu se lase pradă furiei, ca în trecut, și să facă ceva necugetat.

Lady Charlotte Clifford însă nu se lăsă intimidata de tăcerea fetei sau de privirea ei încruntată. Nu o avea deloc la inima pe domnișoara Howard nu doar datorită originilor ei incerte, ci fiindcă, de fiecare data , distinsa domnișoara Foster, profesoara la prestigioasa școală la care tinerele studiau, îi ținea mereu partea bastardei.

-Hai Georgina, inclina-te cum se cuvine in fața contesei de Carlisle!

Chicotitul ascuțit al celor trei fete ii zgâriau teribil urechile fetei care, de-a lungul celor opt ani petrecuți aici, devenise oarecum imuna la astfel de răutăți. Era hotărâtă să ignore până la capăt remarca răutăcioasă a domnișoarei Clifford. Prin urmare, Georgina Spencer își ridică sfidătoare bărbia și le aruncă cea mai amenințătoare privire de care fu capabilă, începând a se indepărta cu pași apasati de cele trei fete.

-Georgina este o lașă, Georgina este o lașă! Sau sa-ti spun de fapt "Georgie"? Oricum, la ce trăsături, calități și porniri ai, cu siguranță poți fi considerată, mai degrabă, un afurisit de băiat! Nu sunteți de acord fetelor?

Cele două domnișoare începură a râde incontrolabil, neingradindu-si aversiunea față de copila care continua sa se îndepărteze, aparent neafectata, de grupul celor trei.

-Crezi că i-a pierit auzul? Chicoti Lady Caroline Pilcher, mimând o reacție îngrijorată.

-Oh, ar fi fost bine daca s-ar fi întâmplat minunea asta, dar vezi tu, Caroline, mi-e teamă că Georgie sfidează legile naturii și e sănătos tun, strigă Charlotte. Mă întreb dacă moșteneste trăsăturile mamei sale sau ale tatălui care susține că se îngrijește de cheltuielile lunare. Oricum ar fi, nu  pot să-mi dau seama cum vreun bărbat ar putea fi atras in viitor de o femeie uscata ca ea, fara nici o formă!

-Am sa te fac să-ți regreți cuvintele! Georgina Howard se răsuci brusc pe călcâie și porni ca o furtuna spre grupul celor trei, pregătită să-i dea binemeritata pedeapsa lui lady Charlotte.

Din nefericire pentru dânsa, lady Charlotte nu apuca să reacționeze la timp, prin urmare, palmele uscățive, dar puternice ale Georginei își găsiră rapid țintă.

Urmă o învolburare de fuste, panglici și bonete aruncate, in timp ce Georgina Howard făcu ceea ce știa ea mai bine: apără  onoarea si amintirea mamei sale cu maxima inversunare.

-Fetelor, ce se petrece aici? Domnișoarelor, încetați in clipa aceasta!

Vocea dojenitoare a domnișoarei Foster nu reuși să o determine pe Georgina să își desclesteze pumnii din parul, acum aflat intr-o teribilă dezordine, al lui Lady Charlotte Clifford.

-Georgina, opreste-te imediat! În caz contrar, o să fii aspru pedepsita, iar faptele tale vor fi aduse la cunoștința tutorelui tau!

Cuvintele domnișoarei Foster o determinata pe tânăra cu parul ca tăciunele și cu ochii asemănători unei mări involburate să-și desclesteze mâinile din buclele blonde ale  lui lady Charlote Clifford.

BastardaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum