1. Kiedy przypomina sobie waszą randkę i twoją potyczkę o poduszkę w jego domu. (nawiązanie do rozdziału Calum na randce)
2. Chłopcy zabrali Cię w swoją trasę. Postanowiłaś któregoś dnia nakręcić na swoim snapie, jak wyglądają ich przygotowania po kryjomu. Żadnego udawania, zero gry aktorskiej, tylko prawdziwi Sosi. Calum to zauważył, więc zaczął się wydurniać. Wtedy stwierdziłaś, że jest to człowiek, którego mogłabyś oglądać codziennie.
3. Ashton wpadł do studia, jak burza i krzyknął jedynie, że trafiłaś do szpitala z powodu wypadku samochodowego. Jako Twój kuzyn był przerażony, jednak Calum próbował zachować zimną krew, podczas gdy krzyczał z bezsilności w duchu.
4. Poprosiłaś Caluma, aby poduczył Cię z geografii. Jednak ty zamiast go słuchać, non stop się w niego wpatrywałaś.Calum: Więc równoleżnik zwany rów... Y/N, czy ty mnie w ogóle słuchasz?
Ty: Um, tak. Oczywiście.
Calum: Może przełożymy korki na kiedy indziej, a teraz będziesz mogła sobie na mnie popatrzyć?
5. Podczas wspólnej audycji w szkolnym radiowęźle zaczęłaś temat pierwszych miłości i złamanych serc. Nie wiedziałaś, że chłopak kocha się w Tobie od pierwszej liceum. Po wyjściu z pomieszczenia, zagaiłaś chłopaka, zanim odszedł w swoją stronę.Ty: Cal... coś się stało?
Calum: Po prostu... Przypomniała mi się moja pierwsza miłość, którą siłą rzeczy nadal kocham.
6. Kiedy powiedziałaś mu, że chłopak ani trochę Cię nie pociąga, a on próbuję Ci udowodnić, że jest inaczej.Ty: Nie udaje ci się. Bardziej mi to wygląda na grubego kota próbującego się podnieść.
Calum: Koty są słodkie!
Ty: Ty jesteś wyjątkiem podważającym regułę.
Podaję wam mojego snapa, jeśli chcecie być przeze mnie dręczeni xd
oliv.1231 - kreatywnie, wiem.
No to ciasteczek! xx
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv