1. Kiedy zabierasz z Luke'iem twoje młodsze kuzynostwo na plac zabaw, a blondyn widzi huśtawkę dla dzieci.
Ty: Hemmo, jesteś totalnym dzieciakiem!
Luke: Y/N, wszyscy jesteśmy dziećmi!
2. Kiedy chłopak próbuje ci udowodnić, że potrafi robić lepiej brzuszki od Ciebie.
Ty: A ty wiesz, że brzuszki wyglądają inaczej?
Luke: Uczniowie nie powinni przeszkadzać mistrzom w pracy.
3. Kiedy idziesz przez miasto z przyjaciółkami, a po chwili podjeżdża auto z wychylonym Luke'iem, który podrywa was beznadziejnymi podrywami, udając, że was nie zna.
4. Kiedy zawiera umowę z twoją kuzynkę o ciastka w zamian twojej niewiedzy na temat zeżarcia przez niego wszystkich twoich słodyczy.
5. Kiedy pociesza cię przed rozmową z rodzicami na temat twojej przyszłości, bo twoi opiekunowie są przekonani o twoim kierunku studiów, gdy tak naprawdę jest inaczej.
6. Kiedy widzi cię wystrojoną na imprezę.
7. Kiedy mijacie się na korytarzu w szkole po całym dniu niewidzenia, ale nawet teraz nie macie czasu, żeby porozmawiać, więc chłopak tylko robi głupią minę i pędzi do klasy.
Twoja koleżanka: Kto to?
Ty: Pierwszy raz widzę gościa.
8. Kiedy sprzeczacie się o małostkową rzecz i widzisz, że blondyna to śmieszy.
Ty: Oh, jest to dla ciebie zabawne?
Luke: Y/N, tu chodzi o jedną cytrynę.
Ty: Ta cytryna miała być moja, więc to nie jest zabawne.
9. Kiedy rozmawiacie o waszej relacji, bo gesty, które wykonujecie wobec siebie nie zaliczają się do przyjaźni damsko-męskiej, a czegoś więcej.
10. Kiedy słucha, co mówisz i nic nie rozumie, ale stwarza pozory słuchającego (a raczej z całych sił próbuje).
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv