1. Kolejna kłótnia, podczas której wytykaliście sobie wszystkie błędy. Zarzuciłaś chłopakowi, że się zmienił, co go uraziło, ale nie dał po sobie poznać. Wyrzucaliście z siebie dalsze oskarżenia. Na następny dzień chłopak, pod wieczór, zadzwonił do ciebie, abyś wyszła na dach. Nadal byłaś zła, smutna, a nawet rozgoryczona z powodu wcześniejszej kłótni.Luke: Zmieniłem się, to fakt, przez co mnie poznajesz. Chcę to zmienić.
Chłopak zaczął mówić, jakie zmiany zauważył w sobie. Widziałaś, że się starał, ale gniew cię nie opuszczał. Nadal byłaś na niego zła. Luke widząc twoją postawę, także się unosił. Mówił coraz głośniej i szybciej, aż skończył i rozłożył ręce.
Luke: Taki jestem i tego nie zmienisz, Y/N. Albo przyjmujesz mnie takiego, albo tu nasze drogi się rozejdą.
Byłaś rozdarta, ale rzuciłaś mu się w ramiona z łzami na policzkach.
2. Kiedy nagrywałaś dalsze losy chłopaków. Akurat przemierzałaś korytarze stadionu, na którym mieli grać chłopcy, gdy usłyszałaś głos Ashtona i Luke'a. Podeszłaś zainteresowana wciąż z włączoną kamerą.Ashton: I wtedy powiesz jej, że ją ko...
Luke: Y/N! Patrz Ash kogo tu przywiało! *nerwowy śmiech*
3. Załatwiłaś mniejszy koncert chłopaków w pubie Twojego taty. Miało to podnieść renomę lokalu i zabawić znudzonych życiem klientów. Podczas próby Luke'owi nic nie wychodziło - wciąż myślał o Twoim nowym chłopaku, Liamie (fani TW, łączmy się). Przed wejściem na małą scenę złapałaś Luke'a za ramię.Ty: Luke, odpręż się. Pomyśl o czymś miłym, a wszystko się uda.
Uśmiechnęłaś się do niego, przytuliłaś czule, ale krótko i odeszłaś do widowni obok swojego taty. Blondyn wszedł na scenę, spojrzał na Ciebie, a ty podniosłaś kciuki do góry. Pomyślał o Tobie. Klienci po skończonym koncercie błagali siedem razy o bis.
4. Kiedy miałaś beznadziejny humor, co Luke od razu zauważył. Postanowił, że spowoduje uśmiech na Twojej pięknej buźce.Luke: Y/N, uśmiechnij się moja księżniczko.
Ty: Po co?
Luke: Ponieważ Twój uśmiech mnie oślepia, a mam już okulary na sobie. Nie każ mi ich zdejmować.
5. Chłopcy mieli wywiad w jednym programie muzycznym. Dziennikarka zadawała swoje, jak i pytania od fanów, aby każdy mógłby coś wynieść z tej rozmowy.Dziennikarka: Luke, fani są ciekawi, co u Twojej przyjaciółki, Y/N?
Luke: Um, tak... moja przy-przyjaciółka ma się dobrze.
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv