1. Miałaś zły humor, ale Mike uparł się na zdjęcia przed ich koncertem. Postanowił zatem Cię rozbawić, abyś choć troszkę uśmiechnęła się do obiektywu.
2. Kiedy zgodziłaś się iść z nim na randkę, więc chłopcy pomagają mu w przygotowaniach do niej.
Calum: I rączki do góry, panowie!
3. Kiedy po raz setny odpowiada Ci na pytanie, kim jest, a Calum śmieje się z tego razem z Tobą.
4. Michael zauważył Cię na trybunach podczas niewielkiego koncertu w hali. Od razu przypomniał sobie waszą ostatnią randkę.
5. Chłopcy mieli wywiad w miejskim radiu. Pojechałaś razem z nimi po pół godzinnym błaganiu. Podczas wywiadu, zauważyłaś, że czapka Mike'a się podwinęła. Zaczęłaś skakać, machać i wykonywać dziwne gesty, aby dać znać o tym Mike'owi.
Calum: Co Y/N wyprawia?
Mike: Nie wiem, ale wygląda, jak malutki kurczaczek za tą szybą.
Przepraszam, że tak długo mnie nie było, ale miałam tzw. przeprowadzkę.
Krótkie ogłoszenie - od dodania tego Imagifa z Mike'iem do końca lipca pojawiać się będą tylko specjalne notki, typu: Luke jako chłopak. Powód? Wylatuję na miesiąc do Anglii i nie biorę ze sobą laptopa, a każdy wie, że na telefonie jest to po prostu niewygodne.
Bye xx
ps. Pozwolę wam wybrać chłopaka do specjalnej notki c;
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv