1. Podczas waszej poważnej na temat Was samych i relacji, w której tkwicie, chłopak otwarcie mówi o tym, że nie czuje się dobrze z tym wszystkim.
Luke: Nie wiem, jak mam się odnaleźć w tej sytuacji. Rozumiesz, Y/N?
2. Kiedy chłopcy zabrali Cię na trasę, ciągle wszystko kręcisz. Ich wyjście na scenę, zejścia z nich, ich porę spania, głupawki, nawet zakupy. Przed wejściem na jeden z koncertów, życzyłaś chłopakom powodzenia.
Ty: Dajcie czadu!
Luke: Zawsze dajemy.
I przybił z Tobą żółwika.
3. Luke postanowił zbudować dla Ciebie huśtawkę na werandę, o której od dawna marzyłaś. Zawsze opowiadałaś chłopakowi o tym, jak wychodzisz rano z dużym kubkiem kawy i cieplutkim kocykiem.
4. Mężczyzna z ich ekipy wszedł na scenę w trakcie koncertu, aby powiadomić Luke'a o twoim wypadku. Chłopak był rozdarty. Nie wiedział, co robić. Strach sparaliżował go całego, więc zaczął płakać po ukradku.Luke: Czemu ona? Czemu nie ja?
5. Wyszliście z Luke'iem na spacer, na którym chłopak ciągle Cię rozśmieszał.Luke: Co powiesz na słonia w zielonym swetrze?
Ty: A jakbyś go ubrał?
Luke: Chyba jest sweter z rozmiarem słonia. Inaczej byłaby to dyskryminacja. Bo co? Bo słoń, tak? Bo gruby?
Calum dzielnie walczył, ale Lukey wygrał jednym głosem, więc postanowiłam, że Cal będzie następny c: miłej nocy xx
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv