1. Razem z Calumem, z którym zerwaliście tydzień temu, chodziliście na lekcję literatury. Aktualnie przerabialiście lekturę pt. "Romeo i Julia" Szekspira. Nauczycielka zaczęła mówić o poświęceniu oraz niezwykłego ukazania miłości przez Williama, dopóki Calum nie podniósł ręki. Kobieta udzieliła mu głosu.
Calum: Nie zgadzam się z panią opinią. Dla mnie ten dramat jest całkowicie bez sensu, ponieważ, zastanówmy się, w trzy dni ginie tyle osób przez miłość dwóch nastolatków? Zamiast uciec, oni udają swoją śmierć, po czym i tak popełniają samobójstwo. Która zakochana osoba nie sprawdziłaby czy jej ukochana żyje? Jeśli kogoś kochamy, nie dopuszczamy do siebie świadomości, że ta osoba może od nas odejść.
Chłopak po zakończeniu wypowiedzi odwrócił się w Twoją stronę.
Calum: I nigdy sobie tego nie uświadamiamy, że coś się skończyło.
2. Calum często nie odbiera od Ciebie telefonów, zatem odnalazłaś w odmętach szafy rodziców swój stary telefon, następnie kupiłaś najtańszą kartę i podarowałaś go Calumowi.
Y/N: Teraz musisz ode mnie odebrać.
Chłopak nie byłby sobą, gdyby wziąłby to na poważnie. Zaczął się nabijać z Twojego pomysłu, przykładając dwa telefony na raz i udając, że z Tobą rozmawia.
3. Czas wywiadu. Calum opowiada historię waszego spotkania fanom.
Calum: Byłem w galerii handlowej i spokojnie sobie spacerowałem z siostrą, dopóki nie wpadła na mnie dziewczyna, którą potem okazała się Y/N. Zaczęła mnie przepraszać, zbierać moje zakupy, a następnie podniosła wzrok i zatrzymała się... widziałem nawet trybiki, które ruszyły w jej głowie. Następnie była, jak *udając Twój głos* "Ej, czy ty nie grasz w jakimś zespole?".
4. Kiedy wybraliście się na wspólny wypad z chłopakami, a ty w końcu od dłuższego czasu ubrałaś sukienkę, którą ostatnio kupiłaś, więc Calum nie mógł oderwać od Ciebie wzroku. Oczywiście udawał, że patrzy na coś innego, gdy na niego spoglądałaś, ale pozostali chłopcy idealnie widzieli, gdy szatyn przygryzał wargę.
5. Kiedy Calum miał gorszy dzień, wzięłaś go na spacer. Próbowałaś go zająć niezobowiązującymi tematami, ale on jedynie wygłaszał niezwykle pesymistyczne poglądy, nie pasujące do niego.
Y/N: Boże, Calum, ogarnij się mopsie.
Warknęłaś wkurzona jego kolejną wredną docinką.
Calum: Okej, to było śmieszne określenie nawet, jak na Ciebie.
Udało Ci się go rozweselić.
Na spóźnionego Mikołaja dziewczyny c:
Szczęśliwe z prezentów?
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv