1. Kiedy Ashton nie uważał na lekcji, ponieważ ciągle myślał o Tobie i o waszej małej sprzeczce z poprzedniego dnia. Nauczyciel zauważył to i poprosił Ashtona o zostanie po lekcji na rozmowie. Zaniepokoiłaś się tym, więc przystanęłaś niedaleko, aby podsłuchać ich rozmowę.
Nauczyciel: Ashton, czy coś się stało? Byłeś nieobecny na lekcji.
To oczywiste, że chłopak Cię zauważył na korytarzu kątem oka, po czym odpowiedział mężczyźnie, wzruszając ramionami.
Ashton: Po prostu... najprawdopodobniej coś bardzo ważnego wymyka się z mojego życia.
2. Ashton postanowił przyciąć nieco swoje loczki, ale nie ufał żadnemu fryzjerowi. Z chłopakami przeszukaliście cały internet w poszukiwaniach tego jedynego, aż w końcu dla żartu stwierdziłaś, że to ty go wystylizujesz - chłopak się zgodził. Przygotowaliście wszystko, Ashton założył pelerynkę pożyczoną od sąsiadki i przez chwilę patrzyliście na siebie. Nie byłaś pewna, co do tego pomysłu.
Y/N: Jesteś tego pewien?
On jedynie skinął głową, włączyłaś maszynkę.
3. Kiedy Ash brał udział w jakimś głupim konkursie szkolnym, który prowadziłaś. Przedstawiałaś każdego z zawodników, gdy nadeszła kolej na Twojego przyjaciela.
Y/N: Przed nami Ashton Fletcher Irwin, który zaprezentuje swoją grę na perkusji, czyli jego miłości. Przykro mi dziewczyny, jego serce jest już zajęte.
Po czym Calum siedzący w widowni, wstał i krzyknął:
Calum: ZDRADZIŁ MNIE Z PERKUSJĄ!
4. Kiedy rozmawialiście z Ashtonem o jego karierze, o koncertach, fanach, muzyce. Chłopak był rozpromieniony przez całą rozmowę, co także przyczyniało się do Twojej radości. Lubiłaś patrzeć na jego uśmiech, formujące się przy nim dołeczki w polikach i iskierki w piwnych oczach. A najbardziej się cieszyłaś z tego iż mogłaś w tym uczestniczyć - w jego szczęściu.
Y/N: A podróże? Co z nimi?
5. Gadałaś z Michaelem, patrząc ciągle na Ashtona. Nie skupiałaś się na rozmowę, a bardziej na swojej sympatii, po czym podszedł Calum i zasłonił Irwina.
Calum: Nie gap się tak na niego, bo wszystko się wyda.
Y/N: O czym ty mówisz?
Mike: Głupiutka, urocza Y/N, to widać.
poznałam ostatnio chłopaka, który jest połączeniem Ashtona i Luke'a :'))))
CZYTASZ
Imagify ♫ 5sos
RandomImagify o czterech chłopakach z australijskiego zespołu 5 Seconds of Summer #3 - 06.07.2022 #76 - 09.05.2017 #71 - 23.05.2017 #52 - 03.05.2017 ©2017white_oliv