12:50
Azi e sâmbătă . Nu știu ce o să fac , dar mă plictisesc . Cred că am să mă plimb prin parcul central . Nu . Defapt o să mă duc în skate park . Îmi iau hainele pentru skate și skate-ul apoi cobor jos . Mănânc ceva și plec . Când ies pe ușă telefonul îmi sună . Deja știu cine e .
Ryu : Aloooo ?
Anonim : Mergi în skate park ?
Ryu : Poate .
Anonim : Asta e vorba mea si numai eu o pot folosi .
Ryu : Da . Da . Sunt sigură .
Anonim : Deci ?Ryu : Da . De ce ?
Anonim : Am să merg și eu .
Ryu : Pe bune ? Ne vedem acolo deci ?
Anonim : Da *râde*
Ryu : De ce râzi ? Ai închis .. Nu ? Firar tu să fii .
M-am urcat pe placă și am plecat . În câteva minute am ajuns , dar erau vreo 30 de copii de vârsta mea . Când i-am vă,ut am rămas mască . Acum stiu de ce râdea . Sigur știa că nu am să-l recunosc . Telefonul îmi vibrează în buzunar . Era un mesaj . Pun pariu că știți de la cine e .
Anonim : Frumoasă placă !
Ryu : Unde ești ?
Anonim : Pe o planetă numită pământ .
Ryu : Ești un nesuferit .
Anonim : Mulțumesc , ce cokpliment frumos . Acum rândul meu . Ești frumoasă , isteață , adorabilă și curoasă să aflii cine sunt eu defapt .
Nu i-am mai răspuns . M-am suit pe placă și am început să fac tot felul de șmecherii . Până când ajung la rampa mare și placa îmi fuge de sub picioare . Așteptam contactul cu trotuarul , dar cineva ma prins . Îmi D-na schid ochii și era un băiat cu o mască de anonim .
El : Ți-am zis că o să ne vedem foarte curând păpușă .
Ryu : Mda .
El : Dacă nv eram aici te-ai fi lovit .
Ryu : Și care ar fi fost tragedia ?
El : Aș fi murit .
Ryu : De ce ?
El : Pentru că șe... Ăm .. El ... Nu contează .
Ryu : Eu am să plec .
El : Bine , dar ai grijă de tine păpușă .
Ryu : O să am .
M-am urcat pe placă și am plecat spre casă . Când am ajuns m-am urcat în cameră și am adormit .
00:00
Sunt trezită din cauza telefonului . Offf ... De al dracului ce sunt ju răspund . A închis . Dar insistă . Îl las să suje în continuare până a ajuns deja la al 7 lea apel și m-am decis să răspund .
Ryu : Tu nu știi să lași oamenii să doarmă .
Anonim : Nu .
Ryu : Ce mai vrei .
Anonim : Vroiam să îți zic să închizi ușa și geamul pentru că poate intră un violator peste tine .
Ryu : Daaaaa ... -_- Mersi pentru sfat .
Anonim : A da . Și să nu îți faci iluzii îți dau un indiciu. Cel care ți-a dat plicul și te-a prins ca să nu cazi nu sunt eu .
Ryu : Ce ? Dar cine e ?
Anonim : Ajunge . Culcă-te e târziu și mâine j să ai o vizită surpriză .
Ryu : De la cine ? De unde .... Ai închis , nu ? De ce mereu închizi și nu mă asculți ?
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .