Ziua 27

659 52 0
                                    

23:40

Mi se pare ceva ciudat . A da . Azi anonimul nu m-a sunat de loc . Ciudat . Nu îi stă în fire . Îmi iau telefonul și decid să îl sun . Dar îmi intră mesageria vocală . Oare a pățit ceva ?

În fine . Mă pun în pat și Hiki doarme în pătuțul lui . Da deja i-am cumpărat unul . Mă pun în pat și mă acopăr până la gât . Închid ochii și mă întorc pe cealaltă parte , dar am simțit aer rece . Deschid ochii și ere ...  

Ryu : Aaaaaaaa

anonimul în fața mea , în pat cu mine . Am țipat și am căzut din pat . Pe bune ? Ăsta chiar vrea să fac infart ?

Anonim : Ce face iubita mea ?

Ryu : M-ai speriat . Puteam să fac un atac de inimă .

Anonim : Dar nu ai făcut .

M-am ridicat de pe jos și m-am pus înapoi în pat . El s-a făcut lângă mine și m-a acoperit . Dar normal că are masca .

Anonim : Nu vreau ca pisicuța mea să răcească .

Ryu : Nu sunt animal .

Anonim : Ai dreptate iubire.

Oftez si mă fac comodă . Simt cum mă is în brațe . Bine . Nu mai pot să îi rezist și mă cuibăresc langă el . Eram cu fața în pieptul lui .

Anonim : De când visam la momentul ăsta .

Am zâmbit și am închis ochii , iar în scurt timp am adormit lângă persoana pe care o iubesc . Am auzit .

Anonim : Noapte bună pui .

Obsesia anonimuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum