12:30
Eram în mijlocul orei de matematică . Profesorul a iesit din clasă și am rămas singur . Azi nu am stat pe telefon . Îmi iau ghiozdanul în brațe . Ce naiba e așa greu ? Îl deschid și Hiki era acolo . Ce naiba ? L-am băgat on ghiozdan ca să nu îl vadă nimeni . Profu a intrat în clasă .
Prof : Copii . Îmi pare rău dar trebuie să plec așa că scăpați mai repede .
De ce îi pare rău ? Nouă nu . Îmi iau ghizdanul și încep să alerg . Am ajuns în afara școlii unde mă întâlnesc cu Yamy .
Ryu : Hei ! Ce faci ?
Yamy : Am venit să îți aduc asta .
Mi-a întins o lesă pentru Hiki .
Ryu : Mersi .
Hiki a sărit din ghiozdan si s început să se joace cu Yamy .
Ryu : Îl știi ?
Yamy : Da . A stat la noi pană l-ai primit .
Ryu : Auzi ! Dar dar tu nu faci școală ?
Yamy : Ba da. Sunt în clasă cu tine , dar mai mult fac ore acasă cu I ..... Frații mei.
Ryu : Mai ai un frate înafară de anonim ?
Yamy : Da . E cu doi ani mai mare decat mine .
Ryu : Înțeleg .
Yamy : Eu trebuie să plec . Să ai grijă de tine .
Ryu : Bine .
I-am pus lesa lui Hiki si am plecat acasă . Pe drum mă întâlnesc cu Sasuke .
Sasuke : Drăguț câine .
Ryu : Mersi .
Sasuke : De unde l-ai primit ?
Ryu : De la anonimul meu .
Sasuke : Ai un anonim ?Ryu : Da . Si e foarte drăguț cu mine .
Sasuke : Înțeleg . Baftă cu el .
Ryu : Unde e iubita ta Sakura ?
Sasuke : Sakura nu e iubita mea . E o curvă care e obsedată de mine .
Ryu : Bine atunci . Ne mai vedem .
Sasuke : Da .
Am plecat fiecare pe drumul lui . Cand am ajuns acasă m-am urcat în camera mea si m-am schimbat în pijamale . Când am vrut să îmi iau pantalonii scurți de pijama anonimul intră pe geam . Eram doar în lenjerie .
Ryu : Întoarce-te .
Anonim : Dar ești frumoasă și așa .
A venit lângă mine și m-a luat în brațe. Apoi mi-a luat pantalonii în mână .
Anonim : Haide . Te ajut eu.
Ryu : Bine .
Mi-a pus pantaloni pe mine apoi m-a pus în pat .
Anonim : Fă nani cu Hiki .
L-a pus pe Hiki lângă mine în pat .
Ryu : Noapte bună !
Anonim : Noapte bună iubire .
L-am luat pe Hiki aproape de mine si am adoit cu gândul la anonim . Poate cățulușul îi va lua locul .
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .