Ziua 23 V

675 46 4
                                    

Am ajuns în fața unei mașine . Au vrut să mă bage în spate dar am început să mă zbar și să îi lovesc cum pot . Acum pe bune ! Unde sunt toți când ai nevoie de ajutor ?

Un kunai a trecut pe langă mine . M-am uitat on direcția df unde a venit și era Yamy cu Sasuke . Ce dracu ?

Au sărit din copac și au început să se bată cu băieții. Eu am reușit să mă dezleg și am început să îl lovesc . Am început să fug în parc . M-am așezat pe o bancă și lângă mine au venit Yamy și Sasuke .

Ryu : Ați întârziat .

Zic puțin iritată de faptul că îl căd pe Sasuke .

Yamy : Scuze . Dar contează că te-am salvat .

Ryu : Da . Mulțumesc . Sper să nu te omoare șefu că aproape am fost violată și răpită .

Cei doi s-au schimbat radical la față . Par cam ciudați .

Sasuke : Cine e șefu .

Ryu : Nu contează . Apropo. Voi doi vă cunoașteți .

Yamy : Eto .... Eto ...

Sasuke : Ne stim de trei zile.

Ryu : Înțeleg . Păi atunci eu v-am lăsat . Mai vorbim .

Am plecat acasă . Cand am ajuns m-am aruncat în pat . Mă uit la ceas și e fix miezul nopții . Mă uit la telefon și îmi suna . Nu am chef să răspund , dar .

Ryu : Ce mai vrei ?

? : De ce îmi suni iubitul ?

Era acea voce de femeie .

Ryu : Dacă te interesează el mă sună . Și nu eu pe el .

? : O să regreți că te-ai născut tarf-o .

Și mi-a închis în față . Doamne lumea asta e plină de proști .

Obsesia anonimuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum