15:59 , Vineri .
Și am intrat în weekend . Iar o să fie plictiseală . Intru în casă și Hiki mă întâmpină cu lesa în gură .
Ryu : Ce-i băiete ? Vrei ls plimbare ?
Anonim : Și eu vreau la plimbare cu tine .
Mi-am îndreptat privirea spre geam și anonimul era acolo . Stătea împroptit de perete .
Ryu : Păi atunci hai și tu .
Anonim : Yey .
I-am pus lesa lui Hukj si ghiozdanul mi l-am aruncat pe undeva prin casă .
Anonim : Și cum ți-a fost ziua ?
Ryu : Fainã . Am făcut doar două ore și restul le-am avut libere .
Anonim : Am o idee unde să mergem .
Ryu : Unde ?
Anonim : Ai să vezi .
M-a luat de mână s am înroșit . Mergeam de ceva vreme prin pădure , dar nu ieșeam din ea . La un moment dat ne-am oprit și anonimul s-a pus în fața mea .
Anonim : Ai încredere .
M-a legat la ochi cu o eșarfă . Eșarfa mirosea a fum de țigaă .
Ryu : Fumezi ?
Anonim : Da . De ce ?
Ryu : Eșarfa miroase a fum de țigară .
Anonim : Te deranjează mirosul .
Ryu : Nu .
Anonim : Bine atunci .
Apoi m-a luat în brațe stil mireasă . Hiki ne urma . Dar am simțit cum obrajii îmi luau foc .
După ceva timp am simțit că s-a oprit și m-a lăsat jos . Apoi mi-a dat eșarfa de la ochi jos .
Anonim : Am ajuns .
Eram în fața unei cascade mici . Și lângă ea era amenajat un picnic . Se auzea cântecul păsărilor și lumina de la soare intra cu greu printre ramurile copacilor .
Anonim : Îți place ?
Ryu : La maxim . Nu pot să cred că eu locuiesc în pădure de foarte mult timp și nu știu despre locul ăsta .
M-ai luat în brațe apoi mi-ai pus mâna la ochi . M-ai sărutat scurt . Nu vroiam să mă desprind de buzele tale așa că am adâncit sărutul și tu l-ai făcut mai pasional .
După câtevz clipe ai rupt sărutul și ți-ai pus masca , dar printre degetele tale care erau pe ochii mei am putut observa că ai părul negru .
Anonim : Te iubesc !
Ryu : Și eu te iubesc .
M-ai luat de mână și te-ai pus pe pătură apoi m-ai pus la tine în brațe. De ce mereu cântmd sunt prin preajma ta simt că inima îmi sare din piept ? De ce ?
Am început să mâncăm împreună căpșuni . Apoi am băut suc natural și pe final am mâncat prăjiturele . Era deja seară .
Anonim : Haide , te duc acasă .
Ryu : Bine .
Te-ai ridicat și m-ai luat stil mireasă . Așa m-ai dus până în fața cășii . Iar mi-ai pus mâna la ocho si m-ai sărutat apoi ți-ai pus masca la loc .
Anonim : Noapte bună iubire .
Ryu : Noapte bună pui .
Și ai plecat . Eu am intrat cu Hiki în casă și cand am ajuns în cameră m-am aruncat în pat și m-am pus peste urs . Apoi m-am uitat către geam și erai acolo .
Anonim : Aș vrea să stai așa și cu mine .
Am chicotit și mi-am întors fața în cealaltã parte . Apoi am adormit .
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .