Luni , 02:50
Sasuke : A fost așa rău ?
Ryu : Nu .... Chiar . Adică la început a fost mai greu . Dar ai fost tu și asta a schimbat tot .
Sasuke : Ce vrei să spui ?
Ryu : Păi te iubesc foarte mult . Și dacă era altcineva în locul tău .... Ei bine nu era la fel.
Sasuke : Și eu te iubesc pui . Acum hai să dormim . Noapte bună !
Ryu : Noapte bună !
M-ai sărutat , apoi m-ai învelit și am adormin în scurt timp .
Cu o oră în urmă :
Eram în pat cu tine . Mai precis eram în pat și tu peste mine . Ai început să mă săruți cu poftă . După ce ai trecut de buze ai ajuns la gât . Ai început să îmi lași semne ușor vizibile și bine înțeles că ...
Sasuke : Te iubesc pui ... Dar ...
Ryu : Dar ?
Sasuke : Dar în noaptea asta vreau să te iubesc mai mult decât am făcut-o . Și vreau să te fac să te simți bine lângă mine .
Ryu : Dar eu deja sunt foarte fericită cu tine .
Sasuke : Te rog ?
Ryu : Dar ... Știi ... Nu am mai.. știi tu .
Sasuke : Și la mine va fi pentru prima oară . Dar măcar o fac cu persoana iubită . Deci accepți ?
Ryu : Mmmm ...... Bine ..
Sasuke : Doamne cât te iubesc .
Ți-ai dat tricoul jos , apoi și pe al meu . Ai început să mă săruți pasional și totodată cu săruturile tale hainele de pe noi dispăreau foarte încet , până am ajuns să fim amândoi goi. Eram puțin îngrijorată și tu ai văzut asta .
Sasuke : Nu te îngrijora . Fa fi bine .
Ryu : Promiți ?
Sasuke : Sigur .
Ți-ai pus protecția .... Pentru că nu vrem un bebeu . Apoi ai intrat ușor în mine . Durerea își făcea apariția .
Ryu : D-doare !
Sasuke : Știu pui. Rezistă mai un pic .
Aveai dreptate . După puțin timp durerea a trecut și plăcerea și-a făcut apariția .
Sasuke : Deci ? Cum e acum ?
Ryu : Bine , mult mai bine .
Sasuke : Păi nu am eu grijă de puiul meu mic ?
M-ai sărutat apoi am continuat mica noastră joacă . Gemetele își făceau si ele apariția . Se simțea bine , era mult prea bine . După .... Nici nu știu cât timp te-ai pus lângă mine estenuat .
Sasuke : Te iubesc pui !
Ryu : Și eu te iubesc , foarte mult .
Sasuke : A foast așa rău ?
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .