Miercuri , 15:08
Sasuke pov :
Îmi deschid ochii și văd că mă aflu într-o cameră de spital . Sunt .... conectat la aparate . Ce s-a întămplat ? De ce sunt bandajat ? Stai ! Unde e Ryu ? Ușa se deschide , pe ea intrând Itachi .
Itachi : Te-ai trezit . În sfârșit .
Sasuke : Asta nu-i important . Unde.i Ryu ? Dar Yamy ? Sunt bine amândouă ?
Itachi : Mai calmează-te .
Sasuke : Răspunde .
Itachi : Yamy este bine , s-a trezit ieti seară , a inhalat doar prea mult fum ca tine , doar că tu mai ai și arsuri care se vor vindeca în 6-7 săptămâni .
Sasuke : Dar Ryu ? Spune-mi de ea ! Unde e ?
Itachi : Ea ....
Sasuke : EA CE ?
Itachi : E în sala de operație .
Sasuke : CEEEEEE ?
Itachi : Datorită faptului că are arsuri de gradul III care se închid foarte greu a trebuit să fie operată .
Sasuke : Cât mai durează operația ?
Itachi : În jur de o oră jumate .
Sasuke : Apoi pot să merg să o văd ?
Itachi : Nu . Tu trebuie să stai în salonul tău și să te odihnești .
Sasuke : Dar vreau să o văd .
Itachi : O să o vezi mâine . Acum nu te mai stresa pentru că toți sunte-ți înafara oricărui pericol .
Sasuke : ....
Itachi a plecat lăsându-mă singur cu gândurile mele . Faptul că Ryu e în starea asta .... mă face să mă simt atât de slăbit . Abia aștept să o văd mâine , să o țin de mâna ei mică și fragilă , să îi mângâi obrazul cald și fin și să îi sărut buzele moi și catifelate . Până atunci trebuie să treacă ziua asta așa că mă pun să dorm .
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .