Vineri , 00:00
Mai câteva zile din această excursie . A fost frumos. Dar acum savurez momentul acesta cere e mai frumos . Sunt cu tine pe un deal , doar lumina lunii ne veghează . Stăm întinși pe iarbă și nimic nu ne deranjează . Momentul ăsta e prea frumos .
Sasuke : Si când mă gândesc la faptul că la ora astea te-am sunat prima oara .
Ryu : E ora noastră .
Sasuke : Te iubesc pui ! Înca prea mult . Dacă nu te stiu bine o parte din mine moare .
Ryu : Și eu te iubesc foarte mult !
Nu msi am rezistat si m-am pus peste tine . Si început să mă săruți pasional și să îți bagi mâinile sub bluza mea . Peste câteva momente prietenul tău s-a trezit si el . Dar nu era momentul penteu asta . M-am înroșit un pic si ai observat .
Sasuke : Stai pui că nu o sa se întâmple nimic fără voia ta .
Ryu : Promiți ?
Sasuke : Pe cuvânt de onoare .
M-ai strâns ușor de fund apoi ai început din nou să mă săruți. Te-ai repezit către gâtul meu si ai început să îmi lași semne usor vizibile . Dar nu m-am supărat . Erau de la tine , ceea ce mă făceau fericită .
Ryu : Si cât de mult mă iubești ?
Am început să mă joc cu degetele tale .
Sasuke : Uite câte stele sunt pe cer . Dacă ai încerca să le numeri ar fii un infinit . Cât iubirea mea pentru tine .
Când am auzit ce mi-ai spus mi-au dat lacrimile .
Sasuke : Nu plânge pui .
M-ai sărutat și mi-ai șters lacrimile . Apoi am stat cu capul pe pieptul tău . Nici nu stiu cum , dar am adormit în brațele tale .
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .