Ziua 29 II

652 46 0
                                    

20:30

După mii și mii si milioane și miliarde de încercări al dresa pe Hiki am reușit . Aleluia ! E destept . Ca dtăpâna lui . Srăte-am cu Yamy pe iarbă când dintr-o dată îi sună telefonul .

Yamy : Da ..... Aici lângă mine ...... Ești sigur ? .... Bine , bine . Am înțeles ..... Acum ....... Ho disperatu-le !

Yamy se ridică și sare în copac . Cred că e timpul să merg și eu în casă .

Yamy : Poți intra . Ne mai vedem noi .

Ryu : Paaa !

L-am chemat pe Hiki după mine și el m-a urmat . Am ajuns în fața ușii . Am vrut să apăs pe cleanță , dar ușa s-a deschis singură . Si din nou totul e negru . Intru si usa se închide în urma mea .

Ryu : De ce faci asta ?

Simțeam cum te învârteai în jurul meu . Ce mai ai în cap de data asta ? Iar nu ai mască ? Te-ai oprit în fața mea si m-ai luat în brațe .

Anonim : Te iubesc mult .

Ryu : ...

Anonim : Mă iubești ?

Ryu : Ămm ... Eu .. Eu ...

Anonim : Nu e nevoie să zici nimic .

Ryu : Iar ești fără mască ?

Anonim : De unde ai ghicit ?

Ryu : 1. Ai luat curentul si 2. Ai altă voce fără mască .

Anonim : Hai să jucăm ceva .

Ryu : Ce anume ?

Anonim : Ai să vezi .

Am simțit cum m-a luat stil mireasă și am mers în camera mea . M-a lăsat pe pat și s-a pus în fața mea ... Cred . Mi-a luat mâna și mi-a pus-o pe fața lui .

Ryu : C-c-ce faci ?

Anonim : Îți dau indicii .

Am început să îmi plimb mâinile pe fața lui , apoi în părul lui . Dar nu îmi dăde-am seama . Nu îmi pare cunoscut . Dar am să încerc să îl desenez .

Anonim : Ți-ai dat seama de ceva ?

Ryu : Nu prea .

Anonim : Bine .

Mi-a pus mâna pe față și apoi m-a sărutat pe buze . Ăm .... Nu nu stia ce să fac . Buzele lui erau calde și dulci . Offf ... Mă înebunesc.

Anonim : Încă un indiciu și cred că ajunge .

Ryu : Pleci ?

Anonim : Da . De ce ?

Ryu : Ămmm .... Știi ... Aș vrea să rămâi cu mine noaptea asta .

Anonim : Doar cu câteva condiții .

Ryu : Orice .

Anonim : Dă-mi telefonul tău .

I-am întins telefonul și l-a pus în dulăpiorul de langă pat .

Anonim : Să nu încerci să mă vezi .

Ryu : Bine .

Anonim : Mai un puc si o să aflii cine sunt .

Ryu : Abia aștept.

Am simțit cum a tras pătura peste noi si mă luat în brațe . Stăte-am cu capul pe pieptul lui . Era asa de cald și puteam să aud cum îi bate inima . Mie îmi sărea fin piept . Îl iubesc mult .

Anonim : Noapte bună pui .
Ryu : Noapte bună iubire .

Am spus fără să zic , dar nu am vrut să îmi retrag cuvintele .

Obsesia anonimuluiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum