Sâmbătă , 17:40
Sunt pe tren de trei ore . Sunt cu gândul la tine . Chiar as vrea să te văd . Yamy nu e cu mine , ea este în alt tren , nu stiu de ce .
Ar fi fost foarte să vii si tu cu mine . Nopțile stăte-am cu tine . Imaginează-ți doar , noi doi sub lumina lunii . Normal că era mai frumos dacă nu aveai mască si te cunosteam . Dar e bine si asa . Eu tot te iubesc !
Mai aveam de mers 4 ore . Dar trenul s-a oprit brusc din nu stiu ce motiv . Când deschid geamul și scot capul să văd ce se întâmplă un glonț trece prin fața mea . Am înlemnit , efectiv nu mai stiam ce să fac . După câteva clipe mă pun a locul meu după ce închid geamul si plâng .
Yamy își face apariția imediat cu o mască pe față și o sabie .
Yamy : Ești bine ? Ai pățit ceva ?
Ryu : Sunt bine . Ce e afară ?
Yamy : Niste dușmani .
Ryu : El e aici ?
Yamy : Nu . Nu stie ce se întâmplă aici .
Ryu : Aha .
Yamy : Sta aici și încearcã să nu interacționezi cu nici un necunoscut . Ți-l voi trimite pe fratele meu mare să te apere .
Ryu : El ce face aici. ?
Yamy : A venit să mă ajute .
Yamy se face dispărută și după câteva minute apare fratele ei cu masca de câine cu niste kunaiuri în mană .
Necunoscut : Ești bine ?
Ryu : Da .
Necunoscut : Perfect . Imediat vom pornij și veți ajunge la munte .
Ryu : Dar ce se întâmplă ?
Necunoscut : Niște dusmani de ai anonimului tău stau oe aici și au vrut să te răpească sau omoare .
Ryu : ....
Necunoscut : Dar va fi bine . Îți promit .
Stăteam la locul meu si nu stiam ce sa fac . Fiind plictisită de situați adorm
.....................
Suntem la munte si eu stau cu Yamy într-o mică cabană . Ne-am cazat . Maine ne ducem unde vrem noi , diriginta a zis că ne lasă să ne facem de cap . Hihihihi !
CITEȘTI
Obsesia anonimului
Short StoryCum ar fi să devii obsesia unui anonim ? Nu vei știi răspunsul niciodată dacă nu ți s-ar întâmpla . Dar o fată pe nume Ryu va afla răspunsul la întrebare . Aceasta este o poveste despre cum a ajuns ea obsesia lui .